Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності учителів історії у ході їх неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриценко, А. П.
dc.contributor.author Сергієнко, Володимир Петрович
dc.date.accessioned 2021-03-03T11:31:33Z
dc.date.available 2021-03-03T11:31:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гриценко, А. П. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності учителів історії в ході їх неперервної освіти / А. П. Гриценко, В. П. Сергієнко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 48-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33319
dc.description.abstract Авторами визначено шість організаційно-педагогічних умов формування професійної компетентності учителів історії у ході неперервної освіти. Звернено увагу на специфіку фахової підготовки учителів історії, особливості інформатизації сучасних закладів освіти, що з огляду на переведення джерел, літератури та інформаційних ресурсів у цифровий формат, збільшення ролі дистанційної форми опанування історії із використанням ІТ-технологій передбачає необхідність постійної самоосвітньої діяльності учителів історії. ua
dc.description.abstract The authors have identified six organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of history teachers in the course of continuing education. Attention is paid to the specifics of professional training of history teachers, features of informatization of modern educational institutions, which, given the translation of sources, literature and information resources into digital format, increasing the role of distance learning of history using IT technologies implies the need for continuous selfeducation of history teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject історія ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject history ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378.091.3.01-028.22:004.9 ua
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності учителів історії у ході їх неперервної освіти ua
dc.title.alternative Organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of history teachers in the course of their continuing education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу