ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гриценко, А. П. | |
dc.contributor.author | Сергієнко, Володимир Петрович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T11:31:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T11:31:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гриценко, А. П. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності учителів історії в ході їх неперервної освіти / А. П. Гриценко, В. П. Сергієнко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 48-50. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33319 | |
dc.description.abstract | Авторами визначено шість організаційно-педагогічних умов формування професійної компетентності учителів історії у ході неперервної освіти. Звернено увагу на специфіку фахової підготовки учителів історії, особливості інформатизації сучасних закладів освіти, що з огляду на переведення джерел, літератури та інформаційних ресурсів у цифровий формат, збільшення ролі дистанційної форми опанування історії із використанням ІТ-технологій передбачає необхідність постійної самоосвітньої діяльності учителів історії. | ua |
dc.description.abstract | The authors have identified six organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of history teachers in the course of continuing education. Attention is paid to the specifics of professional training of history teachers, features of informatization of modern educational institutions, which, given the translation of sources, literature and information resources into digital format, increasing the role of distance learning of history using IT technologies implies the need for continuous selfeducation of history teachers. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | історія | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | майбутні вчителі | ua |
dc.subject | фахова підготовка | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | history | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | future teachers | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject.classification | 378.091.3.01-028.22:004.9 | ua |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності учителів історії у ході їх неперервної освіти | ua |
dc.title.alternative | Organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of history teachers in the course of their continuing education | ua |
dc.type | Article | ua |