Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітнє середовище гімназії як інтегрована система підготовки учнів до навчання впродовж життя (за результатами констатувального етапу дослідження)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гораш, К. В.
dc.date.accessioned 2021-03-03T11:29:35Z
dc.date.available 2021-03-03T11:29:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гораш, К. В. Освітнє середовище гімназії як інтегрована система підготовки учнів до навчання впродовж життя (за результатами констатувального етапу дослідження) / К. В. Гораш // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 44-47. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33318
dc.description.abstract У статті висвітлено результати констатувального етапу дослідження проблеми підготовки учнів гімназії до навчання впродовж життя в умовах сучасного освітнього середовища гімназії. Зокрема, підготовка учнів до навчання впродовж життя розглядається як чинник, що впливає на якість освітнього процесу та якість розвитку учнів в процесі формування у них готовності до життя в ХХІ столітті. Описано основні компоненти освітнього середовища гімназії як інтегрованої системи (організація освітнього процесу; зміст гімназійної освіти; вчитель з інноваційним мисленням; соціокультурне середовище гімназії), що комплексно забезпечують особистісний розвиток, навчання, виховання та соціалізацію учнів гімназії відповідно до Концепції нової української школи. ua
dc.description.abstract The article highlights the results of the ascertaining stage of the study of the problem of preparing high school students for lifelong learning in the modern educational environment of the high school. In particular, the preparation of students for lifelong learning is seen as a factor influencing the quality of the educational process and the quality of students' development in the process of forming their readiness for life in the XXI century. The main components of the gymnasium educational environment as an integrated system (organization of the educational process; content of gymnasium education; teacher with innovative thinking; sociocultural environment of the gymnasium) are described, which comprehensively provide personal development, training, education and socialization of gymnasium students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject гімназійна освіта ua
dc.subject освітнє середовище гімназії ua
dc.subject підготовка до навчання впродовж життя ua
dc.subject gymnasium education ua
dc.subject educational environment of the gymnasium ua
dc.subject preparation for lifelong learning ua
dc.subject.classification 373.04/374: ua
dc.title Освітнє середовище гімназії як інтегрована система підготовки учнів до навчання впродовж життя (за результатами констатувального етапу дослідження) ua
dc.title.alternative Educational environment of the gymnasium to the integrated system of preparation of students for lifelong learning (according to the results of the ascertaining stage of the research) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу