У статті розкрита проблема організації методичної роботи педагогів-організаторів, що
спрямована на забезпечення підвищення рівня педагогічної компетентності, розвиток професійної
майстерності та реалізується через застосування різноманітних форм організації методичної
роботи з колективом освітян. Розглянуто підходи, які реалізуються у сучасній методичній роботі
педагога: пріоритет професіоналізму особистості діяльності педагога; спрямованість на реалізацію державних та регіональних завдань розвитку освіти; відповідність компетентностей
визначеним компетенціям. Вирішення проблеми оцінки ефективності методичної роботи дає змогу
по-новому поглянути на її зміст, структуру, організаційні форми та методи її здійснення.
In this article the problem of organization of methodical work of pedagogues –organizers, directed on
achieving the level of pedagogical competence enhancement, development of professional skill and is
implemented through the usage of different forms of methodical work organization with the team of educators.
The following approaches implemented in modern methodical work of pedagogue are reviewed:
professionalism as the priority in pedagogue’s personal activity; the emphasis on realization of national and
regional aims of education development, correspondence between competence and indicated competencies.
Solving the problem of estimation of methodical work effectiveness makes possible to review its content,
structure and organizational forms of its implementation.