ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клименко, Жанна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T15:17:04Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T15:17:04Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Клименко, Ж. Особливості міжкультурної комунікації засобами художнього тексту : [Лекція 5] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2010. - № 4. – С. 26-31. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33180 | |
dc.description.abstract | Стаття продовжує цикл лекцій науково-методичного лекторію для вчителя зарубіжної літератури «Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи» (автор рубрики – Жанна Клименко). У ній висвітлено особливості художнього тексту як яскравого вияву і водночас засобу міжкультурної комунікації. Розглянуто поняття культурний шок, національний образ світу, національний характер, етнопсихолінгвістичний тип читача. Описано основні національно-культурні компоненти комунікації, які відображаються в художніх творах і по-різному сприймаються представниками лінгвокультурних спільнот. Визначено психолого-педагогічні умови вивчення перекладних художніх творів, які сприятимуть національній самоідентифікації старшокласників і формуванню культури міжнаціональних взаємин. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Педагогічна преса" | ua |
dc.subject | вивчення перекладних творів | ua |
dc.subject | викладання зарубіжної літератури | ua |
dc.subject | інокультурний читач | ua |
dc.subject | національний образ світу | ua |
dc.subject | культурний шок | ua |
dc.subject | національно-культурні компоненти комунікації | ua |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | ua |
dc.title | Особливості міжкультурної комунікації засобами художнього тексту [Лекція 5] | ua |
dc.type | Article | ua |