Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи реалізації особистісно-діяльнісного підходу до фізичного виховання студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мосійчук, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-01-29T12:33:17Z
dc.date.available 2021-01-29T12:33:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мосійчук Л. В. Принципи реалізації особистісно-діяльнісного підходу до фізичного виховання студентів / Л. В. Мосійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 8 (128). - С. 124-128. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.8(128).27. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33059
dc.description.abstract Мета роботи – визначити та узагальнити принципи реалізації особистісно-діяльнісного підходу до фізичного виховання у вищих навчальних закладах задля уникнення прорахунків та недоліків у сучасних умовах розбудови системи вищої освіти України. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури і джерел інформаційної мережі Інтернет із досліджуваної проблеми. Визначено, що необхідною умовою оптимізації фізичного виховання студентів є організація особистісно- діяльнісного підходу до фізичного вдосконалення. В його основі повинна лежати ідея педагогіки співробітництва, реалізація якої враховує принципи демократизації та гуманізації, оптимізації та інтенсифікації навчально-тренувального процесу. Відповідно до цих принципів необхідно переорієнтувати навчально-тренувальний процес із репродуктивного на творчий з формуванням у студентів усвідомленої потреби у фізичному вдосконаленні. З цією метою навчальний процес повинен бути в першу чергу насичений відомостями з області особистої і соціальної гігієни, фізіології, психології, теорії і методики фізичного виховання, які формують науково обґрунтовані погляди на соціально-біологічну сутність, на роль і можливості фізичної культури в розвитку людини. У цьому сенсі заняття з фізичного виховання повинні поступово перетворитися в уроки пізнання себе, свого організму, своїх моральних і вольових якостей, духовних і фізичних можливостей. ua
dc.description.abstract The purpose of the work is to define and generalize principles of implementation of personal-activity approach to physical education in higher educational institutions in order to avoid mistakes and shortcomings in modern conditions of development of the system of higher education of Ukraine. Research methods: theoretical analysis and generalization of data of scientific and methodical literature and sources of the Internet information network on the researched problem. It is determined that a necessary condition for optimizing the physical education of students is the organization of a personal-activity approach to physical improvement. It should be based on the idea of pedagogy of cooperation, the implementation of which takes into account the principles of democratization and humanization, optimization and intensification of the training process. In accordance with these principles, it is necessary to reorient the training process from reproductive to creative with the formation of students' conscious need for physical improvement. To this end, the educational process should be primarily saturated with information from personal and social hygiene, physiology, psychology, theory and methods of physical education, forming scientifically sound views on the socio-biological essence, the role and opportunities of physical culture in human development. In this sense, physical education classes should gradually turn into lessons in knowing yourself, your body, your moral and volitional qualities, spiritual and physical capabilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісно-діяльнісний підхід ua
dc.subject педагогіка співробітництва ua
dc.subject демократизація та гуманізація ua
dc.subject мотив ua
dc.subject особиста фізична культура ua
dc.subject personal-activity approach ua
dc.subject pedagogy of cooperation ua
dc.subject democratization and humanization ua
dc.subject motive ua
dc.subject personal physical culture ua
dc.subject.classification 378.015.31: 796.011.3 ua
dc.title Принципи реалізації особистісно-діяльнісного підходу до фізичного виховання студентів ua
dc.title.alternative Modern principles of implementation of personal-activity approach to physical education of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу