Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток фізичних якостей у дівчат молодшого шкільного віку засобами аеробіки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Валерій Федорович
dc.contributor.author Буток, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Холявко, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-28T10:37:33Z
dc.date.available 2021-01-28T10:37:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бойко В. Ф. Розвиток фізичних якостей у дівчат молодшого шкільного віку засобами аеробіки / В. Ф. Бойко, О. В. Буток, К. О. Холявко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск 7 (127) 20. – С. 23-29. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.7(127).04 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33001
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність та особливості фізичного розвитку дівчат молодшого шкільного віку, проаналізовано основи розвитку фізичних якостей у віці 6-10 років, наведено поняття аеробіки як засобу оздоровлення та зазначено її вплив на організм. Визначено основні вимоги до занять з аеробіки для дівчат молодшого шкільного віку та виокремлено ряд найбільш сприятливих вправ для досягнення бажаних цілей. Аналіз результатів дослідження вказує на те, що використання вправ з аеробіки не тільки сприяють розвитку конкретних фізичних якостей − швидкості, силової витривалості, спритності (координації), гнучкості, а й здатні розвинути музикальність, пам’ять, увагу, стабілізувати нервову систему, покращити психічно-емоційний стан та загальне самопочуття. Педагогічне спостереження проводилося протягом періоду з 20 вересня по 1 листопада 2020 року. Його базою є «Руда Ворона» у місті Ірпінь. У дослідженні прийняло участь (n = 20) дівчат віком 6-10 років. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено сущность и особенности физического развития девочек младшего школьного возраста, проанализировано основы развития физических качеств в возрасте 6-10 лет, приведено понятие аэробики как средства оздоровления и указано ее влияние на организм. Определено основные требования к занятиям по аэробике для девочек младшего школьного возраста и выделено ряд наиболее благоприятных упражнений для достижения желаемых целей. Анализ результатов исследования указывает на то, что использование упражнений по аэробике не только способствуют развитию конкретных физических качеств − скорости, силовой выносливости, ловкости (координации), гибкости, но и способны развить музыкальность, память, внимание, стабилизировать нервную систему, улучшить психоэмоциональное состояние и общее самочувствие. Педагогическое наблюдение проводилось в период с 20 сентября по 1 ноября 2020 года. Его базой является «Руда Ворона» в городе Ирпень. В исследовании приняло участие (n = 20) девочек 6-10 лет. ua
dc.description.abstract The essence and features of the physical development of girls of primary school age are considered in the article. The foundations of the development of physical qualities at the age of 6-10 years are analyzed. The concept of aerobics as an instrument of health improvement is given and its effect on body is indicated. The basic requirements for aerobics classes for girls of primary school age are determined and some of the most favorable exercises for achieving the desired goals are highlighted. The analysis of the research results indicates that the use of aerobic exercises not only contributes to the development of specific physical qualities − speed, strength endurance, agility (coordination), flexibility, but also it is able to develop musicality, memory and attentiveness, stabilize the nervous system, improve psycho-emotional state and general well-being. The pedagogical observation was conducted during the period from September, 14 to November 1, 2020. Its base is ‘Ruda Vorona’ in Irpin. The research involved (n = 20) girls aged 6-10 years. The main obstacles for using the aerobics exercises in the training process are a significant load on the girls' body and a high risk of injury, that increase the level of teacher responsibility and provide for the constant monitoring of the child's health and, if it is necessary, individual selection of exercises. That is why, it is important to use not only traditional general developmental exercises that are common in aerobics and are previously researched, but implement the modern methods, that are based on using innovative health technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичні якості ua
dc.subject швидкість ua
dc.subject витривалість ua
dc.subject спритність ua
dc.subject гнучкість ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject аеробіка ua
dc.subject физические качества ua
dc.subject скорость ua
dc.subject выносливость ua
dc.subject ловкость ua
dc.subject гибкость ua
dc.subject младший школьный возраст ua
dc.subject аэробика ua
dc.subject physical qualities ua
dc.subject speed ua
dc.subject endurance ua
dc.subject agility ua
dc.subject flexibility ua
dc.subject primary school age ua
dc.subject aerobics ua
dc.subject.classification 373.3:796.015 ua
dc.title Розвиток фізичних якостей у дівчат молодшого шкільного віку засобами аеробіки ua
dc.title.alternative Развитие физических качеств у девочек младшего школьного возраста средствами аэробики ua
dc.title.alternative The development of physical qualities in girls of primary school age by aerobics ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу