У статті розглядається проблема визначення основ здійснення дистанційної освіти вчителів-географів в системі післядипломної освіти, що передбачає інтерактивну взаємодію індивідуума що навчається, того хто вчить і засобів навчання й реалізується в специфічних дидактичних умовах певних часових і територіальних проміжків з метою удосконалення їх теоретичних знань, практичних умінь та навичок, освоєння відповідних методик.
В статье рассматривается проблема поиска основ дистанционного образования учителей географов в системе последипломного образования, которое предусматривает интерактивное взаимодействие учащегося индивидуума, того кто учит и средств обучения и выполняется в специфических дидактических условиях конкретных временных и территориальных промежутков с целью усовершенствования их теоретических знаний, практических умений и навыков, освоение соответственных методик.