В загальному сенсі трендом можна вважати певний напрямок розвитку в будь-
якій сфері життя, або ж явище, товар чи предмет, що задає тон в тій чи іншій сфері. Саме слово trend зазвичай перекладається з англійської як «тенденція», що власне є не доречним. Якщо розглянути саму термінологію, то можна помітити, що в англійській мові є поняття «trend» і «tendency», хоча досить часто українською їх перекладають як – тренд/тенденція, що начебто є синонімами. Більш очевидну відмінність між цими поняттями можна помітити у французькій, де є «la tendance», як направленість, та «l'intention» чи «la disposition», які власне в тому чи іншому випадку є «тендецією». «Бути в тренді» означає «йти в ногу з часом» і залишатися в курсі останніх новинок в даній області (будь-то мода, дизайн, архітектура чи філософія). Тренд сезону - це той напрямок, в якому розвивається дана сфера на даний час, а також головна фішка цього напрямку. Щодо тенденції, то вона виводить певні закономірності для подальшого формування тренду. Фрази типу «намітилася тенденція» або «зародився новий тренд» означають, що на основі наявних даних (фактів, зафіксованих і проаналізованих подій) були відзначені закономірності, які дозволяють вивести загальний вектор подальшого розвитку цього процесу. Наприклад, очевидно, що за останній час явною була тенденція в курсі криптовалюти і біткоіну зокрема. Тому чітко прослідковувалося формування так званого висхідного/наростаючого тренду, особливо коли курс цієї криптовалюти невблаганно зростав. Саме через цей позитивний вектор розвитку, що сформував тенденцію навколо криптовалюти та біткоіна, та завдяки хайпу, в нього почали вливати величезні кошти, а це вже тренд. В даній статті мова йтиметься про сучасний дискурс та одну з його тенденцій, а саме тенденцію до формування бутафорних, хайпових трендів, що зосереджуються навколо топової тематики, яка сама по собі є досить надуманою та якою спекулює інформаційний простір.
In this article we will talk about modern discourse and one of its tendencys, namely
the tendency to form sham, hype trends, centered around the top topics, which speculates in the information space. Today, trends are empty shells not filled with any meaning and content. The trend is an empty set of words for the top title that has nothing to do with the real event. The trend is to look away from the real event towards the information mousetrap. The same thing happens with the awning, as with the «things without properties» that Slaovy Zizek talks about.