Реформа системи охорони здоров’я передбачає необхідність удосконалення механізмів забезпечення якості освіти
медичної галузі. Упровадження у практику медичних закладів ефективних інновацій, заснованих на використанні новітніх інформаційних технологій у процесі навчання, а також у професійній діяльності майбутніх медиків сприятиме продуктивному формуванню ІКТ-компетенції. Дистанційне навчання у Львівському національному медичному університеті
імені Данила Галицького базується на використанні програми Zoom та програми Misa – корпоративної мережі інформаційного ресурсу вищого навчального закладу, до якого студенти мають розширений доступ для виконання самостійної роботи чи написання тестів. Поєднання цих програм у процесі дистанційного навчання сприяє розширенню дидактичних можливостей в організації навчальної роботи студентів-медиків. Належний рівень комп’ютеризації, високий
рівень кадрового потенціалу і методичне забезпечення навчального процесу є вирішальним показником оцінювання дієздатності сучасного навчального закладу в умовах пандемії. Формування ІКТ-компетенції у студентів-медиків передбачає: інформаційну та цифрову грамотність; основи комунікації за допомогою комп’ютерних технологій; створення
і заповнення документації; виписування рецептів; вирішення завдань щодо відбору, синтезу й аналізу інформації. Варто зазначити, що для ефективності надання освітніх послуг необхідно надавати і технічну підтримку для створення
моделі моніторингу цих послуг та усунення проблем чи недоліків. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій у навчальному процесі медичних вишів створює можливості реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та інтенсифікації процесу навчання, зокрема самостійної роботи студентів, їхньої креативної активності, підвищення рівня свідомості й інтелекту; реалізує умови переходу від навчання до самоосвіти упродовж життя.
Reform in health care system implies the need to improve mechanisms of providing quality in medical education. Implementation
of effective innovations into the practice of medical establishments, based on application of advanced information technologies in educational process, as well as professional activity of future medical specialists will promote productive formation of ICT-competence.
Distance learning at Danylo Halytsky Lviv national medical university is based on Zoom program and Misa program –
corporation network of information resource of higher educational establishment, students having access to the program can do
individual tasks and write tests. Combination of these programs in the distance learning process promotes extension of didactic
means in organization of educational process of medical students. Proper level of computerization, high level of staff and methodical
means of educational process are crucial indicators for assessment of modern educational establishment in pandemic conditions.
Formation of ICT-competence in medical students includes information and digital competence; fundamentals of communication via
computer technologies; creation and filling in the documents; and solution of tasks on the choice, synthesis and analysis of information.
It should be mentioned that for efficient provision of educational services it is necessary to give technical support for monitoring
of such services and elimination of problems or faults. Application of modern information and communication technologies in educational
process of medical educational establishments creates possibilities for realization of didactic principles of individualization
and intensification of educational process, in particular, students’ individual work, their creative activity, level of consciousness
and intellect; enables conditions of transformation from education to self-education throughout lifetime.