Abstract:
Запропоноване увазі читача дослідження викликане насамперед тим, що проблему інноваційного розвитку освіти в період становлення інформаційного суспільства не можна вважати вичерпаною. Існує низка питань, які потребують невідкладних відповідей. Серед них – проблеми сутності й спрямованості філософії інноваційного розвитку освіти; її головних напрямів, їх взаємного зв’язку; просторових і часових меж, зовнішніх та внутрішніх детермінуючих чинників; зміни характеру суб’єкт-суб’єктних відносин у системі освіти, її змісту, форм організації і управління тощо. Аналізу цих та інших аспектів філософії інноваційного розвитку освіти інформаційного суспільства, що стверджується, присвячена ця книга. Для науковців і викладачів, студентів, аспірантів, усіх, хто цікавиться проблемами розгортання інформаційних тенденцій у світі та в Україні.