Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у системі післядипломної освіти України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтушенко, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T13:51:19Z
dc.date.available 2021-01-16T13:51:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Євтушенко Н. В. Характеристика системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у системі післядипломної освіти України / Н. В. Євтушенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 67-71. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32820
dc.description.abstract Схарактеризовано систему підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України за структурними (загальнонаціональний, регіональний (рівень області), локальний (рівень міста/ району/об’єднаної територіальної громади) рівнями. Метою статті є аналіз організаційної структури системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України та характеристика особливостей організації підвищення кваліфікації фахівців на всіх її структурних рівнях. Звернено увагу на те, що дії українського уряду спрямовані на підвищення якості професійної підготовки і вдосконалення вчителів, зокрема вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті. Про що свідчать ухвалені документи: Закон України «Про повну загальну середню освіту» (2020 рік), Закон України «Про освіту» (2017 рік), Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) (2020 рік), Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (НУШ) на період до 2029 року (2016 рік), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» № 800 від 21 серпня 2019 року, постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників» № 672 від 29 липня 2020 року й інші. Дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України показало, що найбільш перспективними тенденціями розвитку на рівні організації освітнього процесу в системі підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України є педагогічна доцільність, виважене поєднання традиційних дистанційних технологій і методичних систем навчання фахівців, а також підвищення доступності й особистісної орієнтованості. ua
dc.description.abstract In the article the system of advanced training of teachers of natural and mathematical subjects in postgraduate education of Ukraine is characterized by structural levels (national, regional (oblast level), local (city/district/united territorial community levels) levels. The purpose of the article is to analyze the organizational structure of the system of professional development of teachers of natural sciences and mathematics in postgraduate education in Ukraine and characterize the features of the organization of professional development at all its structural levels. Attention is drawn to the fact that the actions of the Ukrainian government are aimed at improving the quality of professional training and development of teachers, in particular teachers of science and mathematics in postgraduate education. This is evidenced by the adopted documents: the Law of Ukraine «On Complete General Secondary Education» (2020), the Law of Ukraine «On Education» (2017), the Concept of Development of Natural and Mathematical Education (STEM-education) (2020), the Concept of implementation of state policy in the field of reforming general secondary education «New Ukrainian School» (NUS) for the period up to 2029 (2016), Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine «Some issues of professional development of pedagogical and scientific-pedagogical workers» № 800 from 21.08.2019, Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine «Some issues of professional development of teachers» № 672 from 29.07.2020, etc. The study of the system of advanced training of teachers of natural sciences and mathematics in postgraduate education of Ukraine showed that the most promising trends in the organization of the educational process in the system of advanced training of teachers of natural sciences and mathematics in postgraduate education of Ukraine are pedagogical expediency, balanced combination of traditional distance technologies and methodical systems of specialists’ training, as well as increasing accessibility and personal orientation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject підвищення кваліфікації ua
dc.subject післядипломна освіта ua
dc.subject вчителі природничо-математичних предметів ua
dc.subject організаційна структура системи підвищення кваліфікаці фахівців ua
dc.subject Україна ua
dc.subject certification training ua
dc.subject postgraduate education ua
dc.subject teachers of natural sciences and mathematics ua
dc.subject organizational structure of system of professional development of specialists ua
dc.subject Ukraine ua
dc.subject.classification 37.041:371.14 ua
dc.title Характеристика системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у системі післядипломної освіти України ua
dc.title.alternative Characteristics of the system of development of qualification of teachers of natural and mathematical subjects in postgraduate education of Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу