Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Готовність педагога до підвищення кваліфікації за формою дистанційного навчання в синхронному або асинхронному режимах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрійчук, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2021-01-15T13:14:23Z
dc.date.available 2021-01-15T13:14:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Андрійчук О. І. Готовність педагога до підвищення кваліфікації за формою дистанційного навчання в синхронному або асинхронному режимах / О. І. Андрійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 11-16. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.02 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32792
dc.description.abstract Сьогодні є актуальним питання вдосконалення не лише змістового наповнення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а й використання дистанційних технологій для забезпечення освітнього процесу. Через оголошення карантину заклади освіти призупинили свою діяльність та перелаштовували роботу віддалено з використанням технічних засобів комунікації. Різка зміна форми організації освітнього процесу призвела до низки про- блем, які суттєво впливають на кінцевий результат. Заклади освіти мають різний рівень технічного забезпечення, а педагогічні працівники – різний рівень інформаційної грамотності. На наш погляд, найбільш проблемним аспектом є готовність самого вчителя до організації дистанційного навчання. Для якісної організації освітнього процесу щодо забезпечення курсів підвищення кваліфікації за формою дистанційного навчання з використанням дистанційних технологій у синхронному або асинхронному режимах комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради провів опитування педагогічних працівників регіону. Одержані результати дали змогу суттєво змінити підходи до організації освітнього процесу та підвищити рівень результативності роботи закладу. У статті, на основі аналізу результатів опитування вчителів та моніторингу опрацьованого матеріалу педагогічними працівниками регіону програм курсів підвищення кваліфікації, розміщеного на сайті комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, з’ясовано рівень готовності педагогів до підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання. Крім цього, визначено, з погляду вчителів, які чинники впливають на результативність їхньої роботи за формою дистанційного навчання з використанням дистанційних технологій у синхронному або асинхронному режимах. ua
dc.description.abstract Today, the issue of improving not only the content of advanced training courses for teachers, but also the use of remote technologies to ensure the educational process is relevant. Due to the quarantine, educational institutions suspended their activities and reorganized their work remotely using technical means of communication. A sharp change in the form of organization of the educational process has led to a number of problems that significantly influence on the final result. Educational institutions have different levels of technical support, and teachers have different levels of digital literacy. From our point of view, the most problematic aspect is the teacher’s readiness for remote teaching. To ensure the quality of the educational process to provide professional development courses in the form of distance learning using distance technologies in synchronous or asynchronous mode, the municipal institution «Zhytomyr Regional In-Service Teachers’ Training Institute» of Zhytomyr Regional Council conducted a survey of teachers in the region. The obtained results made it possible to change the approaches to the organization of the educational process significantly and increase the level of efficiency of the institution. The article, based on the analysis of the results of questionnaires of teachers and monitoring of the processed material of in-service training programs posted on the website of the municipal institution «Zhytomyr Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education» of Zhytomyr Regional Council clarifies the level of readiness of teachers to improve their skills in distance learning. In addition, it is determined, from the point of view of teachers, what factors affect the effectiveness of their work in the form of distance learning using distance technology in synchronous or asynchronous mode. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject підвищення кваліфікації педагогів ua
dc.subject форма дистанційного навчання ua
dc.subject синхронний режим ua
dc.subject асинхронний режим ua
dc.subject teacher training ua
dc.subject form of distance learning ua
dc.subject synchronous mode ua
dc.subject asynchronous mode ua
dc.subject.classification 37.091.12:005.963:37.018.43 ua
dc.title Готовність педагога до підвищення кваліфікації за формою дистанційного навчання в синхронному або асинхронному режимах ua
dc.title.alternative Teacher’s readiness for professional development in the form of distance learning in synchronous or asynchronous mode ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics