Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Науково-методичні аспекти формування у студентів закладів вищої освіти навчальних дій самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Єрмоленко, М. В.
dc.date.accessioned 2021-01-15T12:51:26Z
dc.date.available 2021-01-15T12:51:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Єрмоленко, М. В. Науково-методичні аспекти формування у студентів закладів вищої освіти навчальних дій самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням / М. В. Єрмоленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 154-157. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32785
dc.description.abstract У статті розглядаються актуальні питання застосування педагогічної моделі формування у студентів закладів вищої освіти навчальних дій самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням. Здійснюється аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування умінь самоконтролю та самооцінки в умовах навчальної діяльності. Визначається місце та значення самоконтролю як компоненту самостійної діяльності. Визначаються предметно-орієнтовані навички самоконтролю та самооцінки які використовуються студентами під час занять фізичним вихованням. Розглядається рефлексивна мотиваційно-діяльнісна педагогічна модель формування предметно-орієнтованих навичок самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням. Визначаються етапи процесу формування у студентів предметно-орієнтованих навичок самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням. Обґрунтовується необхідність застосування рефлексивної мотиваційно-діяльнісної педагогічної моделі формування предметно-орієнтованих навичок самоконтролю та самооцінки студентів під час занять фізичним вихованням. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются актуальные вопросы применения педагогической модели формирования у студентов учреждений высшего образования учебных действий самоконтроля и самооценки во время занятий физическим воспитанием. Осуществляется анализ психолого-педагогической литературы по проблеме формирования умений самоконтроля и самооценки в условиях учебной деятельности. Определяется место и значение самоконтроля как компонента самостоятельной деятельности. Определяются предметно-ориентированные навыки самоконтроля и самооценки которые используются студентами во время занятий физическим воспитанием. Рассматривается рефлексивная мотивационно-деятельностная педагогическая модель формирования предметно-ориентированных навыков самоконтроля и самооценки во время занятий физическим воспитанием. Определяются этапы процесса формирования у студентов предметно-ориентированных навыков самоконтроля и самооценки во время занятий физическим воспитанием. Обосновывается необходимость применения рефлексивной мотивационно-деятельностной педагогической модели формирования предметно-ориентированных навыков самоконтроля и самооценки студентов во время занятий физическим воспитанием. ua
dc.description.abstract The article considers topical issues of application of the pedagogical model of formation at students of higher education institutions educational activities self-monitoring and assessment during physical education classes. The analysis of psychological and pedagogical literature on the problem of formation of skills of self-monitoring and self-evaluation in the learning activity. Define the place and value of self-control as a component of independent activity. In the program of development of universal educational actions of self-monitoring and assessment during physical education classes dedicated domain-specific skills, which include: regulatory and cognitive universal. Regulatory: control in the form of a comparison of the mode of action and its result with a given benchmark to detect deviations and differences from the standard. Cognitive universal: reflection of the methods and conditions of action, monitoring and evaluation of process and outcomes. Considered reflective of the motivational-activity pedagogical model for developing detail-oriented skills self-monitoring and assessment during physical education classes. Defines the stages of process of formation of students domain-specific skills of self-monitoring and assessment during physical education classes. The proposed model consists of three stages: motivational-axiological, motivational-activity, reflective. The necessity of applying reflective of the motivational-activity pedagogical model of the formation of detail-oriented skills self-monitoring and assessment during physical education classes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотиваційно-діяльнісна модель ua
dc.subject самоконтроль ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject мотивационно-деятельностная модель ua
dc.subject самооценка ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject motivational activity model ua
dc.subject self-control ua
dc.subject self-esteem ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 796.011.3 ua
dc.title Науково-методичні аспекти формування у студентів закладів вищої освіти навчальних дій самоконтролю та самооцінки під час занять фізичним вихованням ua
dc.title.alternative Научно-методические аспекты формирования у студентов учреждений высшего образования учебных действий самоконтроля и самооценки во время занятий физическим воспитанием ua
dc.title.alternative Scientific-methodological aspects of formation of students of higher education institutions educational activities self-monitoring and assessment during physical education classes ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics