У статті розглядаються актуальні питання формування у здобувачів освіти активного інтересу до систематичних занять фізичними вправами, до оволодіння вміннями та навиками використання вправ у повсякденному житті за
цілеспрямованої співпраці методичної та наукової груп загальноосвітнього навчального закладу з навчально-науковим
інститутом фізичного виховання і спорту. Розглянуто педагогічні особливості методичного забезпечення процесу
фізичного виховання у навчальних закладах освіти м. Кремінна. Розкрито сутність використання педагогічних методів із метою активізації інтересу здобувачів освіти до регулярних самостійних занять фізичними вправами. Важливим, на думку фахівців, є використання викладачами, тренерами стимулів, таких як похвала, подяка, особистий приклад тощо. З’ясовано роль методистів, викладачів і всіх учасників виховного процесу у сприянні розвитку активного
інтересу до занять фізичними вправами. Основною метою статті є дослідити педагогічні особливості забезпечення
фізичного виховання в навчальних закладах в умовах реформування всієї освіти. Охарактеризовано матеріально-технічну, спортивну базу м. Кремінна та навчальних освітніх закладів базової та вищої школи. За допомогою використання таких методів дослідження, як аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічного спостереження, усного опитування, порівняння та абстрагування даних, було досягнуто мети дослідження. Проведене
дослідження дало змогу припустити, що важливим правилом у роботі з молоддю є те, що за будь-якого поєднання
методів найбільш раціональним буде така їхня послідовність: роз’яснення, доведення, показ, практичне виконання
вправи (тренування) з обов’язковим інструктажем (об’єм і величина навантаження). Така послідовність дасть змогу
планомірно, залежно від індивідуальних особливостей фізичного розвитку кожного учня, студента, спортсмена формувати в нього позитивні навички до постійного самовдосконалення засобами фізичної культури і спорту. Під час про-
ведення експерименту активний інтерес і позитивну привичку до системних занять фізичними вправами сформували
45 % студентів та 38 % учнів загального закладу освіти.
exercises, to the capture abilities and skills of the use of exercises in everyday life at the purposeful collaboration of methodical
and scientific groups of General educational establishment with the educational and scientific Institute of physical education
and sports. The pedagogical features of methodological support the process of physical education in educational establishments
of education of city Kreminna was considered. The essence of the use of pedagogical methods with the purpose of activating
the interest in students for regular independent engaging in physical exercises was revealed. According to experts, it is important
for teachers and coaches to use incentives such as praise, gratitude, personal example, and so on. The role of methodists,
teachers and all participants of educator process was found out in assistance to development of active interest in engaging in
physical exercises. A primary purpose of the article is to investigate the pedagogical features of providing of physical education
from educational establishments in the conditions of reformation of all education. The article describes the material and technical,
sports base of the city Kremennaya and educational institutions of basic and higher school. Using such research methods as
analysis and generalization of scientific and methodological literature, pedagogical observation, oral questioning, comparison
and abstraction of data, the research goals were achieved. The study suggests that an important rule in working with young people
is that in any combination of methods, the most rational sequence will be the following: explanation, proof, demonstration,
practical implementation of the exercise (training) with mandatory instruction (the volume and size of the load). This sequence
will allow you to systematically, depending on the individual characteristics of the physical development of each pupil, student,
athlete to form positive skills of continuous self-improvement by means of physical culture and sports. During the experiment,
45 % of students and 38 % of pupils of the General educational establishment formed an active interest and positive attachment
to systematic physical exercises.