Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади впровадження навчальних веб-квестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудикіна, Надія Василівна
dc.contributor.author Тимченко, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-01-06T18:44:27Z
dc.date.available 2021-01-06T18:44:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кудикіна Н. В. Теоретичні засади впровадження навчальних веб-квестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти / Н. В. Кудикіна, О. В. Тимченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Випуск 74. – C. 78-83. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.74.17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32631
dc.description.abstract Статтю присвячено висвітленню теоретичних засад упровадження навчальних вебквестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти. Обґрунтовано сутність навчального вебквесту як інтерактивно-ігрової навчальної технології з використанням інтернет-ресурсів, реалізація якої базується на партнерській взаємодії викладача та студентів. Наведено огляд досліджень науковців з даної проблеми. Проаналізовано процесуальні особливості вебквесту, які визначаються його структурою. Вона презентується через три взаємопов’язані структурні блоки, два із них базові – один виокремлює організацію педагогом навчально-ігрової діяльності здобувачів освіти і управління нею, другий – навчально-ігрову діяльність студентів. Третій блок – обслуговуючий – це інтернет-діяльність учасників освітнього процесу в контексті виконання завдань вебквесту. Встановлено, що спільна діяльність суб’єктів освітнього процесу в рамках вебквесту охоплює низку компонентів: мотиваційно-цільовий, знаннєвий (когнітивний), процесуально-операційний, контрольно-оцінний, результативний, що знаходяться у взаємодії і утворюють цілісну систему. Розроблено і представлено структурно-змістову модель вебквесту на прикладі діяльності викладача. Здійснено первинну класифікацію навчальних вебквестів. Їх об’єднано в дві основні групи – вебквести, що засновані на творчих іграх, що розгортаються переважно за певним вигаданим сюжетом, та такі, основу яких становлять ігри за готовими правилами. Кожна із вказаних груп включає підгрупи (види), що мають схожу структуру й, відповідно, подібні методичні підходи щодо використання у навчанні студентів. Наведено зразок дидактичної картки навчального вебквесту. Репрезентовано досвід реалізації навчального вебквесту під час викладання навчальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх фахівців освіти в Білоцерківському гуманітарно-педагогічному фаховому коледжі. ua
dc.description.abstract The article is covering the theoretical fundamentals of introduction of educational webquests in the process of training of future educators. The notion of the educational webquest has be substantiated as an interactive and gaming educational technology which involves using Internet resources, implementation of which is based on the partnership between a teacher and students. A review of the researches on the problem of some scientists is given. The procedural features of a webquest, which are determined by its structure, have been analyzed. It is presented by means of the three interconnected structural blocks. Two of them are basic – one is the organization by a teacher of the educational and gaming activity of students and its management, another one – educational and gaming activity of students. The third block – operating – is the Internet activity of participants of the educational process in the context of performing the tasks of a webquest. It is ascertained that the cooperative activity of the subjects of the educational process within the webquest covers a number of components: motivational-objective, cognitive, procedural-operational, control-evaluative, efficient, which interact with each other and form a holistic system. The structural-semantic model of a webquest is developed and presented on the example of the teacher’s activity. The primary classification of educational webquests has been carried out. They are grouped into two main groups – webquests, which are based on creative games that evolve mainly in compliance with a certain fictional plot, and those which are based on games with pre-determined rules. Each of the indicated groups includes subgroups (types) that have a similar structure and, accordingly, similar methodological approaches regarding teaching of students. A sample of a didactic card of the educational webquest is given. The article represents the experience of using of the educational webquest during teaching of subjects in the process of training of future educational professionals in Bila Tserkva Applied Humanitarian Pedagogical College. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний вебквест ua
dc.subject інтерактивно-ігрові технології ua
dc.subject професійно-педагогічна підготовка ua
dc.subject інформаційно-цифрова компетентність ua
dc.subject інтернет-діяльність ua
dc.subject навчально-ігрова діяльність ua
dc.subject суб’єкти освітнього процесу ua
dc.subject структурно-змістова модель вебквесту ua
dc.subject первинна класифікація навчальних вебквестів ua
dc.subject educational webquest ua
dc.subject interactive and game technologies ua
dc.subject professional and pedagogical training ua
dc.subject information and digital competence ua
dc.subject Internet activity ua
dc.subject educational and gaming activity ua
dc.subject subjects of educational process ua
dc.subject structural and semantic model of a webquest ua
dc.subject primary classification of educational webquests ua
dc.subject.classification 377.8.147.091.31:004.85 ua
dc.title Теоретичні засади впровадження навчальних веб-квестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти ua
dc.title.alternative Theoretical fundamentals of introduction of educational webquests into the process of preparation of future educational professionals ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу