Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виявлення рівня готовності до неперервної освіти молодших медичних сестер

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кир’ян, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-01-06T18:20:57Z
dc.date.available 2021-01-06T18:20:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кир’ян Т. І. Виявлення рівня готовності до неперервної освіти молодших медичних сестер / Т. І. Кир’ян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Випуск 74. – C. 65-69. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.74.14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32628
dc.description.abstract Статтю присвячено експериментальному дослідженню з проблеми виявлення готовності майбутніх медичних сестер до неперервного навчання в контексті ступеневої вищої медсестринської освіти. Під час дослідження було з’ясовано, що підготовка медичних сестер на початку 90-х років здійснювалася в два етапи, перший з яких охоплював додипломний період навчання у медичних училищах і післядипломну освіту на курсах підвищення кваліфікації. У 1993 році в Україні вперше запроваджується ступенева медична освіта. У статті також розкрито особливості підготовки медичних сестер за різними освітніми ступенями, починаючи з молодшого спеціаліста і завершуючи ступенем бакалавра та магістра. Особливу увагу закцентовано на відмінностях ступеневої підготовки майбутніх медичних сестер. Описано результати педагогічного експерименту (констатувальний етап), проаналізовано результати анкетування студентів 1–4 курсів Черкаської медичної академії та відповіді викладачів під час інтерв’ювання з метою виявлення рівня готовності студентів до продовження їхнього навчання в бакалавраті та магістратурі. Представлено дані, отримані під час проведення експериментального навчання після виконання ними першої зрізової роботи. Висвітлено вивчення питання профорієнтаційної роботи викладачів медичної академії серед випускників загальноосвітніх шкіл та медичних училищ із метою залучення їх до вступу в медичну академію, а також серед студентів молодших курсів самої академії – з метою підвищення їхньої зацікавленості у продовженні навчання в бакалавраті та магістратурі. Запропоновані спеціальні завдання для студентів експериментальної групи сприяли розвитку бажання студентів навчатися протягом усієї професійної діяльності, про це засвідчили оброблені дані виконаного першого тесту випускниками освітнього ступеня “молодший спеціаліст”. Статтю присвячено експериментальному дослідженню з проблеми виявлення готовності майбутніх медичних сестер до неперервного навчання в контексті ступеневої вищої медсестринської освіти. Під час дослідження було з’ясовано, що підготовка медичних сестер на початку 90-х років здійснювалася в два етапи, перший з яких охоплював додипломний період навчання у медичних училищах і післядипломну освіту на курсах підвищення кваліфікації. У 1993 році в Україні вперше запроваджується ступенева медична освіта. У статті також розкрито особливості підготовки медичних сестер за різними освітніми ступенями, починаючи з молодшого спеціаліста і завершуючи ступенем бакалавра та магістра. Особливу увагу закцентовано на відмінностях ступеневої підготовки майбутніх медичних сестер. Описано результати педагогічного експерименту (констатувальний етап), проаналізовано результати анкетування студентів 1–4 курсів Черкаської медичної академії та відповіді викладачів під час інтерв’ювання з метою виявлення рівня готовності студентів до продовження їхнього навчання в бакалавраті та магістратурі. Представлено дані, отримані під час проведення експериментального навчання після виконання ними першої зрізової роботи. Висвітлено вивчення питання профорієнтаційної роботи викладачів медичної академії серед випускників загальноосвітніх шкіл та медичних училищ із метою залучення їх до вступу в медичну академію, а також серед студентів молодших курсів самої академії – з метою підвищення їхньої зацікавленості у продовженні навчання в бакалавраті та магістратурі. Запропоновані спеціальні завдання для студентів експериментальної групи сприяли розвитку бажання студентів навчатися протягом усієї професійної діяльності, про це засвідчили оброблені дані виконаного першого тесту випускниками освітнього ступеня “молодший спеціаліст”. ua
dc.description.abstract The article is devoted to an experimental study on the problem of identifying of future nurses’ readiness for continuing learning in the context of graduate higher nursing education. It was found in the process of study that nurses’ training in the early 1990s was carried out in two stages, the first of which covered undergraduate study in medical schools and postgraduate education in advanced training courses. In 1993, gradual medical education was introduced in Ukraine for the first time. It clarifies the specific features of nurses’ training in various educational degrees, starting with a junior specialist and ending with a bachelor’s and master’s degree. Particular attention is paid to the differences of future nurses’ gradual training. The results of the pedagogical experiment (statement stage) are described, the results of the survey of students of the 1st-the 4th courses of Cherkasy Medical Academy and teachers’ answers during the interview are analyzed in order to identify the level of students’ readiness to continue their studies in bachelor’s and master’s degrees. The data obtained during the experimental training after they performed the first cut work are presented. The study of medical academy teachers’ vocational guidance among graduates of secondary schools and medical schools in order to attract them to enter the medical academy, as well as among junior students of the academy in order to increase their interest in continuing their undergraduate and graduate studies is covered. The proposed special tasks for students of the experimental group contributed to the development of students’ desire to learn throughout their professional activities, as it was evidenced by the processed data of the first test performed by graduates of junior specialist’s degree. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject медсестринська освіта ua
dc.subject неперервність навчання ua
dc.subject освітні ступені (молодший спеціаліст, бакалавр, магістр) ua
dc.subject підготовка медичних сестер ua
dc.subject педагогічний експеримент (констатувальний етап) ua
dc.subject nursing education ua
dc.subject continuity of education ua
dc.subject educational degrees (junior specialist, bachelor, master) ua
dc.subject nurses’ training ua
dc.subject pedagogical experiment (statement stage) ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Виявлення рівня готовності до неперервної освіти молодших медичних сестер ua
dc.title.alternative Identifying the level of readiness for junior nurses’ continuing education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу