В статті охарактеризовано місце та значення консультування у соціально- педагогічній діяльності. Зазначено мету консультативної діяльності соціального педагога. Консультування розглядається як різновид соціальної послуги.
Проаналізовано форми консультування. Зокрема, акцент зроблено на таких формах консультування як індивідуальне, групове, інтернет- консультування та телефонне консультування. Розглянуто специфічні особливості кожної із зазначених форм консультування. Наголошено, що форма консультування визначається залежно від проблеми, що потребує вирішення; особливостей організації, яка надає таку послугу; професійних якостей консультантів.
Зазначено, що консультування в соціально-педагогічній діяльності спрямоване на особистість клієнта.
The article describes the place and importance of counseling in socio- pedagogical activity. The purpose of the advisory activity of the social teacher is indicated. Counseling is considered as a type of social service. The counseling forms were analyzed. In particular, the focus is on such forms of counseling as individual, group, Internet counseling and telephone counseling. The specific features of each of these forms of counseling are considered. It is noted that the form of counseling is determined depending on the problem that needs to be solved; features of the organization providing such a service; professional qualities of consultants. It was emphasized that counseling in socio-pedagogical activity is aimed at the identity of the client.