Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема корпоративної соціальної відповідальності у сучасних наукових дослідженнях

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сі Цзечень
dc.date.accessioned 2020-12-23T09:26:02Z
dc.date.available 2020-12-23T09:26:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сі Цзечень. Проблема корпоративної соціальної відповідальності у сучасних наукових дослідженнях / Сі Цзечень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 26. – С. 64-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32552
dc.description.abstract У статті надано характеристику понять «відповідальність», «соціальна відповідальність», «корпоративна соціальна відповідальність» та «соціально відповідальний бізнес» у сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових дослідженнях. Здійснено визначення складових та сутнісних характеристик відповідальності. Охарактеризовано класифікаційні ознаки трактування відповідальності: час (минуле, сучасне, майбутнє); характеристики (діяльні, стосункові); суб'єкт (за себе, за окремих інших, за групу). Соціальна відповідальність визначена як відповідальність за групові відносини, що поділяється на відповідальність: за групові норми; за прагнення до зміни норм, традицій, відносин; за реальний стан групи. Соціально відповідальний бізнес охарактеризовано як економічну діяльність, орієнтовану на отримання не тільки прибутку (доходу), скільки на досягнення економічного і соціального ефекту від цієї діяльності. Запропоновано визначення корпоративної соціальної відповідальності як відкритої та прозорої ділової практики, що базується на етичних цінностях, повазі до своїх працівників, акціонерів, користувачів і на опіці навколишнім середовищем, що спрямована на досягнення мети соціального благополуччя. ua
dc.description.abstract The article gives a description of the concepts of «responsibility», «social responsibility», «corporate social responsibility» and «socially responsible business» in modern domestic and foreign scientific research. The definition of the components and the essential characteristics of responsibility is determined. Characterized by the classification features of the interpretation of responsibility: time (past, present, future); characteristics (active, affective); the subject (for himself, for some others, for the group). Social responsibility is defined as responsibility for group relationships, which is divided into responsibility: for group norms; for the desire to change norms, traditions, relations; for the real state of the group. A socially responsible business is characterized as an economic activity aimed at obtaining not only profit (income), but also the achievement of the economic and social effects of this activity. The definition of corporate social responsibility as an open and transparent business practice based on ethical values, respect for its employees, shareholders, users and the environment, aimed at achieving the goal of social well-being, is proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject соціальна відповідальність ua
dc.subject соціально відповідальний бізнес ua
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject social responsibility ua
dc.subject socially responsible business ua
dc.subject corporate social responsibility ua
dc.subject.classification 37.013.42:378.014.533 ua
dc.title Проблема корпоративної соціальної відповідальності у сучасних наукових дослідженнях ua
dc.title.alternative Problem of corporate social responsibility in modern scientific research ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу