Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка соціальних працівників до інтеграції дітей-інвалідів у соціум

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мирошніченко, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T09:15:14Z
dc.date.available 2020-12-23T09:15:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мирошніченко, Н. О. Професійна підготовка соціальних працівників до інтеграції дітей-інвалідів у соціум / Н. О. Мирошніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 26. – С. 36-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32548
dc.description.abstract У статті здійснено характеристику й визначено особливості професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до діяльності по інтеграції дітей інвалідів в соціум. Розкрито особливості процесу підготовки соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи з дітьми інвалідами у процесі вивчення спецкурсу «Соціально-педагогічне інтегрування дітей інвалідів в соціум». Розкрито ступінь професійної готовності майбутнього фахівця на чотирьох рівнях. Охарактеризовано компоненти професійної освіти: мотиваційно- ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, емоційно-вольовий. Обґрунтовано навчальний курс підготовки соціальних працівників до професійної діяльності по інтеграції дітей інвалідів в соціум. ua
dc.description.abstract The article describes the characteristics and features of the professional training of social workers for the activities of integration of children with disabilities into society. The peculiarities of the process of preparation of social pedagogues and social workers for working with children with disabilities in the process of studying the special course "Social-pedagogical integration of children with disabilities in society" are revealed. The degree of professional readiness of the future specialist is revealed on four levels. The component of professional education is described: motivational-value, cognitive, operational-activity, emotional-volitional. The training course for training social workers for professional training of social workers for integration of children with disabilities in the society is substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject діти-інваліди ua
dc.subject навчальний курс ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject соціальні працівники ua
dc.subject соціум ua
dc.subject vocationaltraining ua
dc.subject disabledchildren ua
dc.subject trainingcourse ua
dc.subject integration ua
dc.subject.classification 37.013.42:376.2-053.81(043) ua
dc.title Професійна підготовка соціальних працівників до інтеграції дітей-інвалідів у соціум ua
dc.title.alternative Professional trainingof socialworkers for the integration of children with disabilitiesinto society ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу