Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Посередництво як педагогічна умова розв'язання конфліктів в учнівському середовищі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вакуленко, Олена Василівна
dc.contributor.author Ярмак, Аліна Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T08:58:43Z
dc.date.available 2020-12-23T08:58:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вакуленко, О. В. Посередництво як педагогічна умова розв'язання конфліктів в учнівському середовищі / О. В. Вакуленко, А. В. Ярмак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 26. – С. 16-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32545
dc.description.abstract У статті обґрунтовано, що посередництво, як важлива частина соціальної роботи та соціально-педагогічної діяльності, займає значущу роль в ефективному вирішенні конфліктів. Досліджено основні базові стратегії посередництва. Розглянуто посередництво як професійну діяльність соціального педагога, соціального працівника. Проаналізовано сутність конфлікту. Визначено процедуру і технологію посередництва в розв'язанні конфлікту, основні етапи посередництва: підготовчий (допереговорний) етап, етап ведення переговорів, етап пошуку рішення, етап прийняття рішення, завершення переговорів. Розглянуто технологічні пiдходи посередницької діяльності, посередництво (медіацію) як соціально-педагогічну технологію у вирішенні конфліктів в учнівському середовищі. ua
dc.description.abstract The article substantiates that intermediary, as an important part of social work and socio-pedagogical activity, plays a significant role in the effective resolution of conflicts. The main basic strategies of intermediary are highlighted. Considered intermediary as a professional activity of social teacher, social worker. The essence of the conflict is analyzed. It is determined the procedure and technology of intermediary in conflict resolution, the main stages of intermediary: preparatory (pre-negotiation) phase, stage of negotiations, the stage of finding a solution, the stage of decision- making, the completion of negotiations. The technological approaches of intermediary situation, intermediary (mediation) as a social-pedagogical technology in solving configurations in the student’s environment are considered. ua
dc.description.abstract В статье обосновано, что посредничество, как важная часть социальной работы и социально-педагогической деятельности, занимает значимую роль в эффективном решении конфликтов. Исследовано основные базовые стратегии посредничества. Рассмотрено посредничество как профессиональная деятельность социального педагога, социального работника. Проанализирована сущность конфликта. Определена процедура и технология посредничества в разрешении конфликта, основные этапы посредничества: подготовительный (допереговорний) этап, этап ведения переговоров, этап поиска решения, этап принятия решения, завершение переговоров. Рассмотрены технологические подходы посреднической деятельности, посредничество (медиация) как социально-педагогическая технология в решении конфликтов в ученической среде ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject посередництво ua
dc.subject посередник ua
dc.subject медіація ua
dc.subject посередницька діяльність ua
dc.subject конфлікт ua
dc.subject етапи конфлікту ua
dc.subject технологія посередництва ua
dc.subject соціально-педагогічне посередництво ua
dc.subject соціальний педагог ua
dc.subject соціальна посередницька діяльність ua
dc.subject технологічні підходи ua
dc.subject intermediary ua
dc.subject mediation ua
dc.subject intermediary activity ua
dc.subject conflict ua
dc.subject conflict stages ua
dc.subject intermediary technology ua
dc.subject social pedagogical intermediary ua
dc.subject social pedagogue ua
dc.subject social mediation ua
dc.subject social intermediary activity ua
dc.subject technological approaches ua
dc.subject.classification 37.062.1 ua
dc.title Посередництво як педагогічна умова розв'язання конфліктів в учнівському середовищі ua
dc.title.alternative Intermediary as conflict response conditions in the pupil’s surroundings ua
dc.title.alternative Посредничество как условие решения конфликтов в ученической среде ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics