Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Результати наукової діяльності педагога вищої школи як показник викладацького лідерства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Резнік, С. М.
dc.date.accessioned 2020-12-23T07:47:56Z
dc.date.available 2020-12-23T07:47:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Резнік, С. М. Результати наукової діяльності педагога вищої школи як показник викладацького лідерства / С. М. Резнік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика» , 2020. – Вип. 73 (т.2) – С. 52-56. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.73-2.12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32524
dc.description.abstract Розроблено модель оцінюваннярезультатів наукової діяльності педагога вищої школи як показника викладацького лідерства, яка включає здатність до: проведення досліджень (цінності, мотивація, знання й уміння (загальні дослідницькі та предметні спеціальні), етичні якості як запорука академічної доброчесності, рефлексія та оцінювання); представлення результатів дослідження (написання статей, доповідей, участь у конференціях, семінарах та ін., захист дисертації); популяризації (розповсюдження результатів дослідження через викладання, навчання та взаємодію, максимальне представлення у мережі Інтернет (репозитарії, профілі авторів у ORCID, базах даних, спеціалізованих соціальних мережах); співпраці (обмін досвідом, професійне спілкування та налагодження контактів, участь у проєктах, грантах, колективних дослідженнях, стажування, міжнародні контакти, контакти з бізнесом та підприємствами, органами державної влади та місцевого самоврядування); самовдосконалення (постійне ознайомлення з новітніми дослідженнями, використання їх у педагогічній та науковій роботі, вдосконалення англійської як міжнародної мови спілкування наукової спільноти, підвищення наукової кваліфікації); наставництва та сприяння дослідженням (участь у підготовці науково-педагогічних працівників, викладання дисциплін з організації та методики досліджень, допомога молодим ученим, участь у спецрадах, опанування та рецензування, керівництво науковою роботою студентів, керівництво аспірантами, консультування докторантів); організації та самоорганізації (керівництво науковою школою, науковими проєктами та темами, науковими професійними об’єднаннями та асоціаціями, організація проведення конференцій, семінарів, самоорганізація). Обґрунтовано, що модель має особливу значущість в умовах сучасних тенденцій реформування освітньо-наукової галузі. ua
dc.description.abstract The article presents a developed model for estimating the results of a higher education pedagogue’s scientific activities as a teaching leadership indicator, which includes the abilities in: conducting a research (values, motivation, and skills (general research, and special subject related ones), ethical traits as a token of academic rigor, reflexing and evaluation); presenting the research results (writing articles, reports, taking part in conferences and seminars, etc., a dissertation thesis presentation); popularization (spreading research results through teaching, training and interaction, maximum representation on the internet, (repositories, authors’ profiles in ORCID, databases, specialized social networks); cooperation (experience exchange, professional communication and establishing contacts, participation in projects, grants, collective research, scientific internship, international contacts, contacts with businesses and enterprises, state power and local authority bodies); self-improvement (permanent familiarization with modern research, applying them in the pedagogic and science work, improving one’s English as an international language of science community communication, qualifications improvement); mentoring and research facilitating (participation in training science-and-pedagogic workers, teaching subjects in research organization and methodology, assistance to young scientists, participation in specialized councils, mastering new skills, reviewing scientific papers, management of students’ scientific work, postgraduate management, doctoral candidates consulting); organizing and self-organizing (managing a scientific school, science projects and researches, scientific professional unions and associations, organizing of conferences, seminars, self-organizing). It is substantiated that the model has a special significance in current trends in education-and-science sphere reforming. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject викладацьке лідерство ua
dc.subject наукова діяльність ua
dc.subject модель ua
dc.subject реформи науки ua
dc.subject teacher’s leadership ua
dc.subject scientific activities ua
dc.subject model ua
dc.subject reforms in science ua
dc.subject.classification 378.2 ua
dc.title Результати наукової діяльності педагога вищої школи як показник викладацького лідерства ua
dc.title.alternative The results of a higher education pedagogue’s scientific activities as an indicator of teacher’s leadership ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу