Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Авраменко, О. Б.
dc.contributor.author Усатюк, Я. В.
dc.date.accessioned 2020-12-04T12:34:13Z
dc.date.available 2020-12-04T12:34:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Авраменко, О. Б. Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога / О. Б. Авраменко, Я. В. Усатюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 5-12. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.01 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32200
dc.description.abstract В статті розглянуто основні підходи до визначення медіакомпетентності майбутнього вчителя інформатики, шляхи та питання ефективності і доцільності формування медіакомпетентності педагога з метою успішної реалізації освітніх завдань. Проаналізовано поточний стан розвитку теоретичного та методичного формування медіакомпетентності сучасного педагога та обтрунтовано необхідність застосування елементів медіаосвіти у навчально-виховному процесі. Визначено напрямки впровадження медіаосвіти в процес підготовки майбутнього вчителя інформатики та окреслено основні труднощі, які на сьогоднішній день його супроводжують. Проаналізовано, що впровадження медіа в освітній процес школи може бути ефективним лише за умови, медіакомпетентного вчителя, тобто вчителя, здатного якісно реалізувати на практиці можливості сучасних інформаційних та різноманітних медіа технологій, який вміє розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Це в свою чергу передбачає розробку та використання інформаційних ресурсів для методичної підтримки вчителів. Адже сучасний вищий навчальний заклад повинен готувати завзятих, ініціативних вчителів, які досконало володіють технікою як критичного, так і творчого мислення. Адже саме такий вчитель зможе допомогти учням адаптуватися в сучасному середовищі інформаційних змін та виховувати медіакомпетентне молоде покоління. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены основные подходы к определению медиакомпетентности будущего учителя информатики, пути и вопросы эффективности и целесообразности — формирования медиакомпетентности педагога с целью успешной реализации образовательных задании. Проанализировано текущее состояние развития теоретического и методического формирования медиакомпетентности современного педагога и обоснована необходимость применения элементов медиаобразования в учебно-воспитательном процессе. Определены направления внедрения медиаобразования в процесс подготовки будущего учителя информатики и очерчены основные трудности, которые на сегодняшний день его сопровождают. Проанализировано, что внедрение медиа в образовательный процесс школы может быть эффективным лишь за условия, медиакомпетентного учителя, то есть учителя, способного качественно реализовать на практике возможности современных информационных и разнообразных медиатехнологий, который умеет понимать реальность, сконструированную медиаисточниками. Это в свою очередь предусматривает разработку и использование информационных ресурсов для методической поддержки учителей. Ведь современное высшее учебное заведение должно готовить рьяных, инициативных учителей, которые в совершенстве владеют техникой как критического, так и творческого мышления. Ведь именно такой учитель сможет помочь ученикам адаптироваться в современной среде информационных изменений и воспитывать медиакомпетентное молодое поколение. ua
dc.description.abstract The basic going near determination of medias of competence of future teacher of informatics, ways and questions of efficiency and expediency of forming of medias of competence of teacher with the purpose of successful realization of educational tasks is considered in the article. Current status of development of the theoretical and methodical forming the medias of competence of modern teacher is analysed and the necessity of application of elements the medias of education is reasonable for an educational educator process. Directions of introduction of medias of education are certain in the process of preparation of future teacher of informatics and basic difficulties which to date he is accompanied are outlined. It is analysed, that introduction of medias in the educational process of school can be effective only for terms, medias of competent teacher, id est teacher, capable high-quality to realize possibilities of modern informative and various medias of technologies in practice, which is able to understand reality, constructed to the medias by sources. It in turn foresees development and use of informative resources for methodical support of teachers. In fact modern higher educational establishment must prepare zealous, initiative teachers which own the technique of both critical and creative thought to perfection. In fact a just the same teacher will be able to help students to adapt oneself in the modern environment of informative changes and bring up medias the competent young generation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject медіаграмотність ua
dc.subject медіакомпетентність ua
dc.subject медіакультура ua
dc.subject медіатехнології ua
dc.subject сучасний педагог ua
dc.subject теоретичні і методичні проблеми ua
dc.subject медиаобразование ua
dc.subject медиаграмотность ua
dc.subject медиакомпетентность ua
dc.subject медиакультура ua
dc.subject медиатехнологии ua
dc.subject современный педагог ua
dc.subject теоретические и методические проблемы ua
dc.subject medias education ua
dc.subject medias literacy ua
dc.subject medias competence ua
dc.subject medias are a culture ua
dc.subject medias of technology ua
dc.subject modern teacher ua
dc.subject theoretical and methodical problems ua
dc.subject.classification 37.091.12-051 ua
dc.title Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога ua
dc.title.alternative Theoretical and methodical problems of forming of medias of competence of modern teacher ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics