В статті розглянуто основні підходи до визначення медіакомпетентності майбутнього вчителя інформатики, шляхи та питання ефективності і доцільності формування медіакомпетентності педагога з метою успішної реалізації освітніх завдань. Проаналізовано поточний стан розвитку
теоретичного та методичного формування медіакомпетентності сучасного педагога та обтрунтовано необхідність застосування елементів медіаосвіти у навчально-виховному процесі. Визначено напрямки впровадження медіаосвіти в процес підготовки майбутнього вчителя інформатики та окреслено основні труднощі, які на сьогоднішній день його супроводжують. Проаналізовано, що впровадження медіа в
освітній процес школи може бути ефективним лише за умови, медіакомпетентного вчителя, тобто вчителя, здатного якісно реалізувати на практиці можливості сучасних інформаційних та різноманітних медіа технологій, який вміє розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Це в свою чергу
передбачає розробку та використання інформаційних ресурсів для методичної підтримки вчителів. Адже сучасний вищий навчальний заклад повинен готувати завзятих, ініціативних вчителів, які досконало володіють технікою як критичного, так і творчого мислення. Адже саме такий вчитель зможе
допомогти учням адаптуватися в сучасному середовищі інформаційних змін та виховувати медіакомпетентне молоде покоління.
В статье рассмотрены основные подходы к определению медиакомпетентности будущего учителя информатики, пути и вопросы эффективности и целесообразности — формирования
медиакомпетентности педагога с целью успешной реализации образовательных задании. Проанализировано текущее состояние развития теоретического и методического формирования медиакомпетентности современного педагога и обоснована необходимость применения элементов
медиаобразования в учебно-воспитательном процессе. Определены направления внедрения медиаобразования в процесс подготовки будущего учителя информатики и очерчены основные трудности, которые на сегодняшний день его сопровождают. Проанализировано, что внедрение медиа в
образовательный процесс школы может быть эффективным лишь за условия, медиакомпетентного учителя, то есть учителя, способного качественно реализовать на практике возможности современных информационных и разнообразных медиатехнологий, который умеет понимать реальность,
сконструированную медиаисточниками. Это в свою очередь предусматривает разработку и использование информационных ресурсов для методической поддержки учителей. Ведь современное высшее учебное заведение должно готовить рьяных, инициативных учителей, которые в совершенстве владеют техникой как критического, так и творческого мышления. Ведь именно такой учитель сможет
помочь ученикам адаптироваться в современной среде информационных изменений и воспитывать
медиакомпетентное молодое поколение.
The basic going near determination of medias of competence of future teacher of informatics, ways and questions of efficiency and expediency of forming of medias of competence of teacher with the purpose of successful realization of educational tasks is considered in the article. Current status of development of the theoretical and methodical forming the medias of competence of modern teacher is analysed and the necessity of application of
elements the medias of education is reasonable for an educational educator process. Directions of introduction of medias of education are certain in the process of preparation of future teacher of informatics and basic difficulties which to date he is accompanied are outlined. It is analysed, that introduction of medias in the educational process of school can be effective only for terms, medias of competent teacher, id est teacher, capable high-quality to realize possibilities of modern informative and various medias of technologies in practice, which is able to understand reality, constructed to the medias by sources. It in turn foresees development and use of informative resources for methodical support of teachers. In fact modern higher educational establishment must prepare zealous, initiative teachers which own the technique of both critical and creative thought to perfection. In fact a just the same teacher will be able to help students to adapt oneself in the modern environment of informative changes and bring up medias the competent young generation.