Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левочко, М. Т. ru_RU
dc.date.accessioned 2013-08-09T11:25:05Z
dc.date.available 2013-08-09T11:25:05Z
dc.date.issued 2009 ru_RU
dc.identifier.citation Левочко, М. Т. Концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у ВНЗ / М. Т. Левочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наукових праць / Ред. кол. Н. В. Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 10 (20). – C. 72-77. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3210
dc.description.abstract У статті розкривається сутність та концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у вищих навчальних закладах освіти.
dc.description.abstract В статье раскрываются сущность и концептуальне подходы к формированию структуры и содержания учебных программ высших учебных заведений образования.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у ВНЗ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу