ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Левочко, М. Т. | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2013-08-09T11:25:05Z | |
dc.date.available | 2013-08-09T11:25:05Z | |
dc.date.issued | 2009 | ru_RU |
dc.identifier.citation | Левочко, М. Т. Концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у ВНЗ / М. Т. Левочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наукових праць / Ред. кол. Н. В. Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 10 (20). – C. 72-77. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3210 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається сутність та концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у вищих навчальних закладах освіти. | |
dc.description.abstract | В статье раскрываются сущность и концептуальне подходы к формированию структуры и содержания учебных программ высших учебных заведений образования. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.title | Концептуальні підходи до формування структури та змісту навчальних програм у ВНЗ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |