Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Типові та індивідуальні труднощі формування навички читання в учнів 2 класу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, В. О.
dc.date.accessioned 2020-11-14T06:52:19Z
dc.date.available 2020-11-14T06:52:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мартиненко, В. О. Типові та індивідуальні труднощі формування навички читання в учнів 2 класу / В. О. Мартиненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 113-119. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31895
dc.description.abstract У статті проаналізовано типові та індивідуальні труднощі формування й розвитку навички читання у школярів 2 класу. Обгрунтовано типологічні групи дітей з труднощами навчання читання вербального характеру (Фонетико-фонематичне, лексико-граматичне недорозвинення мовлення, орфоепічні помилки, обмеження словникового запасу, труднощі зв'язного мовлення) і невербального характеру (недоліки зорового сприймання, зорової ї слухової пам яті, проблеми з розвитком різних властивостей уваги тощо). Висвітлено інші від ємні чинники впливу на рівень становлення у дітей повноцінної навички читання, а саме: недостатнє дидактико-методичне забезпечення | процесу формування навички читання, нераціональне співвідношення прийомів розвитку технічної і смислової сторін читацької навички у підручниках для 1-2 класів, висока наповнюваність класів та ін. Зроблено акцент на забезпечення індивідуального підходу до учнів з достатнім та високим рівнем сформованості навички читання. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы типичные и индивидуальные трудности формирования и развития навыка чтения у учащихся 2 классов. Обоснованы типологические группы детей с трудностями обучения чтению вербального характера (фонематическое, лексико-грамматическое недоразвитие речи, орфоэпические ошибки, недостаточность словарного запаса, трудности развития связной речи} а также невербального характера (недостаточность зрительного восприятия, зрительной и слуховой памяти, проблемы с различными свойствами внимания и др.) Освещены такие факторы влияния на уровень овладения школьниками полноценным навыком чтения как: недостаточное дидактико-методическое обеспечение процесса Формирования навыка, нерациональное соотношение приемов развития смысловой и технической сторон читательского навыка в учебниках для 1-2 классов, высокая наполняемость классов и др. Сделан акцент на обеспечение индивидуального подхода к учащимся с высоким и достаточным уровнями овладения навыком чтения. ua
dc.description.abstract The article analyzes the typical and individual difficulties of forming and developing reading skills of pupils in the 2nd grade. Typological groups of children with difficulties in learning reading of verbal character (phonetic-phonemic, lexical-grammatical underdevelopment of speech, orthoepic errors, lack of vocabulary, difficulties in coherent speech) and non-verbal character (deficiency of visual perception, visual and aural memory, problems with the development of different properties of attention, etc.) are substantiated. Other negative factors of influence on the level of development in children of good reading skills are revealed, namely: insufficient didactic and methodological support of the process of forming the reading skills, incorrect ratio of the techniques of development of technical and semantic aspects of the reading skills in textbooks for grades 1-2, excessive filling of classes etc. Emphasis is placed on providing the individual approach to pupils with intermediate and high levels of the reading skills formation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні 2 класу ua
dc.subject навичка читання ua
dc.subject Типова освітня програма ua
dc.subject труднощі вербального і невербального характеру ua
dc.subject індивідуальний підхід ua
dc.subject зорове сприймання ua
dc.subject розвиток уваги ua
dc.subject навчально-методичне забезпечення ua
dc.subject учащихся 2 классов ua
dc.subject навык чтения ua
dc.subject Типовая образовательная программа ua
dc.subject трудности вербального и невербального характера ua
dc.subject индивидуальный подход ua
dc.subject зрительное восприятие ua
dc.subject развитие внимания ua
dc.subject дидактико-методическое обеспечение ua
dc.subject 2nd grade pupils ua
dc.subject reading skills ua
dc.subject Typical Curriculum ua
dc.subject difficulties of verbal and non-verbal character ua
dc.subject individual approach ua
dc.subject visual perception ua
dc.subject development of attention ua
dc.subject educational-methodological support ua
dc.subject.classification 372.416.2 ua
dc.title Типові та індивідуальні труднощі формування навички читання в учнів 2 класу ua
dc.title.alternative Typical andindividual difficulties of formation of reading skills in pupils of the 2nd grade ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу