Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток критичного мислення молодших школярів під час узагальнення математичного матеріалу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кашуб'як, І. 0.
dc.date.accessioned 2020-11-14T06:24:10Z
dc.date.available 2020-11-14T06:24:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кашуб'як, І. 0. Розвиток критичного мислення молодших школярів під час узагальнення математичного матеріалу / І. О. Кашуб'як // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 80-86. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31880
dc.description.abstract У статті розглянуто питання актуальності впровадження технології розвитку критичного мислення в освітній процес початкової школи, розкрито зміст технології, визначено одну з умов успішного розвитку критичного мислення в учнів початкової школи, зокрема, застосування триєтапної структури уроку. У статті охарактеризовано завдання третього етапу уроку, укладено перелік методів ї прийомів, які, на думку автора, будуть ефективними для застосування. У статті наведено приклади застосування методів та прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках математики, описано мету кожного методу, послідовні дії вчителя та учнів, окреслено очікувані результати навчання після застосування певного методу чи прийому. Запропоновано застосування мметодів і прийомів "Прес", "Кошик ідей", "Концептуальна таблиця", "Картографування інформації" на уроках математики в 2-4 класах на етапі консолідації знань, умінь і навичок. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрен вопрос актуальности внедрения технологии развития критического мышления в образовательный процесс начальной школы, раскрыто содержание технологии, определенно одно из условий успешного развития критического мышления у учеников начальной школы, в частности, применение триэтапной структуры урока. В статье охарактеризовано задание третьего этапа урока, заключен перечень методов и приемов, которые, по мнению автора, будут эффективными для применения. В статье приведены примеры применения методов и приемов технологии развития критического мышления на уроках математики, описана цель каждого метода, последовательные действия учителя и учеников, очерчено ожидаемые результаты изучения после применения определенного метода или приема. Предложено применения методов и приемов “Пресс”, “Корзина идей” “Концептуальная таблица” “Картографирование информации” на уроках математики в 2-4 классах на этапе консолидации знаний, умений и навыков. ua
dc.description.abstract The present article deals with problem of relevance of including the critical thinking development technology into education process in primary school. The author emphasize that the technology of critical thinking development promotes to the formation of the pupils’ ability to freely express their own opinions, the ability to logically justify their position, solve problems, make decisions. The content of technology and one of the conditions of successful schoolchildren’s critical thinking development, specifically, the usage of the three-stage lesson structure were disclosed and defined. The next structure of a critical thinking development lesson was defined: stage of knowledge actualization and education process motivation; stage of apprehension and comprehension of the material during practical activity; stage of knowledge, skills and abilities consolidation. Objectives of the third stage were characterized, list of all methods that could be effective for the lesson stage, according to the author, was concluded. The article contains examples of the usage of given critical thinking development technology’s methods in math lessons, tasks of each method, sequential actions of teacher and pupils, expected results after using every method were described. Were suggested the usage of the “Press” method during possessing of the “Problems on magnification and reduction on several units” topic in 2 form; “Basket of ideas” method during the possessing of the “Verbal addition and contraction under 100” topic in 3 form, “Conceptual table” method during the “Area of a rectangle” topic in 4 form, “Information cartographing” method during the consolidation of skills and abilities stage during the processing of the topic “Building of a circle” in 2 form. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject критичне мислення ua
dc.subject технологія розвитку критичного мислення ua
dc.subject "Концептуальна таблиця" ua
dc.subject "Кошик ідей" ua
dc.subject "Правильні та хибні висловлювання" ua
dc.subject "Прес" ua
dc.subject критическое мышление ua
dc.subject технология развития критического мышления ua
dc.subject “Концептуальная таблица” ua
dc.subject “Корзина идей” ua
dc.subject “Правильные и ошибочные высказывания” ua
dc.subject “Пресс” ua
dc.subject critical thinking ua
dc.subject technology for developing critical thinking ua
dc.subject “Conceptual table” ua
dc.subject “Basket of ideas” ua
dc.subject “Correct and false utterances” ua
dc.subject “Press” ua
dc.subject.classification 373.3.016:51]:37.015.31 ua
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів під час узагальнення математичного матеріалу ua
dc.title.alternative The development of critical thinking of primary school children during the conclusion of mathematical material ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу