Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів як необхідна умова освітнього процесу в умовах розбудови Нової української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василенко, К. С.
dc.date.accessioned 2020-11-13T11:42:02Z
dc.date.available 2020-11-13T11:42:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Василенко, К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів як необхідна умова освітнього процесу в умовах розбудови Нової української школи / К. С. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 41-46. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31874
dc.description.abstract У статті аналізуються основні поняття, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів з погляду сучасних науковців. Спираючись на сучасні педагогічні дослідження, висувається думка щодо необхідності формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Розкривається зміст дослідницької компетентності, сучасні вимоги до професіоналізму майбутнього вчителя в умовах розбудови Нової української школи. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Автор аналізує сучасні вимоги до особистості вчителя початкової школи, вивчення можливостей формування дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, аргументує доцільність та перспективність її формування у різних видах діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень. ua
dc.description.abstract В статье анализируются основные понятия, которые касаются исследовательской компетентности будущих учителей начальных классов с точки зрения современных ученых. Опираясь на современные педагогические исследования, выдвигается мысль относительно необходимости формирования исследовательской компетентности будущего учителя начальных классов. Раскрывается содержание исследовательской компетентности, современные требования к профессионализму будущего учителя в условиях развития Новой украинской школы. В исследовании использованы общенаучные методы теоретического уровня. Автор анализирует современные требования к личности учителя начальной школы, изучения возможностей формирования исследовательской компетентности будущих учителей начальных классов, аргументирует целесообразность и перспективность ее формирования в разных видах деятельности студентов высших педагогических учебных заведений. Статья является теоретической основой дальнейших эмпирических исследований. ua
dc.description.abstract In the article the main concepts of research competence of future primary school teachers from the point of view of modern scientists are described there. The essence of forming of research competence in the conditions of higher educational establishment, requirements to the professionalism of future teachers. For the achievement of the mentioned purposes general scientific methods of theoretical level are used. The authors of the article analyze modern requirements to the personality of the teacher, studies the opportunities of forming of research competence of future primary school teachers, and substantiates reasonability and prospects of its forming in different kinds of activity of students in higher educational institutions. This paper is the theoretical basis for further empirical research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дослідницька компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі початкових класів ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject исследовательская компетентность ua
dc.subject будущие учителя начальных классов ua
dc.subject Новая украинская школа ua
dc.subject research competence ua
dc.subject future primary school teachers ua
dc.subject The New Ukrainian School ua
dc.subject.classification 378.091.3-051:373.3 ua
dc.title Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів як необхідна умова освітнього процесу в умовах розбудови Нової української школи ua
dc.title.alternative Research competence of a future primary school teacher as necessary condition for the educational processin terms of building the New Ukrainian school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу