У статті аналізуються основні поняття, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів з погляду сучасних науковців. Спираючись на сучасні педагогічні дослідження, висувається думка щодо необхідності формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Розкривається зміст дослідницької компетентності, сучасні вимоги до професіоналізму
майбутнього вчителя в умовах розбудови Нової української школи. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Автор аналізує сучасні вимоги до
особистості вчителя початкової школи, вивчення можливостей формування дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, аргументує доцільність та перспективність її формування у різних видах діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень.
В статье анализируются основные понятия, которые касаются исследовательской компетентности будущих учителей начальных классов с точки зрения современных ученых. Опираясь на современные педагогические исследования, выдвигается мысль относительно необходимости формирования исследовательской компетентности будущего учителя начальных классов. Раскрывается содержание исследовательской компетентности, современные требования к профессионализму будущего учителя в условиях развития Новой украинской школы. В исследовании использованы общенаучные методы теоретического уровня. Автор анализирует современные требования к личности учителя начальной школы, изучения возможностей формирования
исследовательской компетентности будущих учителей начальных классов, аргументирует целесообразность и
перспективность ее формирования в разных видах деятельности студентов высших педагогических учебных
заведений. Статья является теоретической основой дальнейших эмпирических исследований.
In the article the main concepts of research competence of future primary school teachers from the point of view of modern scientists are described there. The essence of forming of research competence in the conditions of higher educational
establishment, requirements to the professionalism of future teachers. For the achievement of the mentioned purposes general scientific methods of theoretical level are used. The authors
of the article analyze modern requirements to the personality of the teacher, studies the opportunities of forming of research
competence of future primary school teachers, and substantiates reasonability and prospects of its forming in different kinds
of activity of students in higher educational institutions. This paper is the theoretical basis for further empirical research.