Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування особистості художника-педагога в системі вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Серпіонова, Е. Н.
dc.date.accessioned 2020-11-09T10:53:31Z
dc.date.available 2020-11-09T10:53:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Серпіонова, Е. Н. Формування особистості художника-педагога в системі вищої освіти / Е. Н. Серпіонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 154-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31809
dc.description.abstract У статті розглядається готовність випускників ХГФ до здійснення розвивального аспекту художнього навчання і творчої організації навчально-виховного процесу як взаємозв'язок трьох основних компонентів: мотиваційного, ціннісного та операційного. Дано якісні характеристики рівнів сформованості показників кожного з компонентів готовності майбутнього вчителя до розвивального аспекту педагогічної діяльності. Розглядаються можливості розвитку творчого мислення школярів на заняттях образотворчого мистецтва, ДПМ та дизайні. Запропоновано гнучку структуру організації навчального процесу з урахуванням особистісного-орієнтованого підходу. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается готовность выпускников ХГФ к осуществлению развивающего аспекта художественного обучения и творческой организации учебно-воспитательного процесса как взаимосвязь трех основных компонентов: мотивационного, ценностного и операционного. Даны качественные характеристики уровнейсформированности показателей каждого из компонентов готовности будущего учителя к развивающему аспекту педагогической деятельности. Рассматриваются возможности развития творческого мышления школьников на занятиях изобразительного искусства, ДПМ и дизайна. Предложена гибкая структура организации учебного процесса с учетом личностного-ориентированного подхода. ua
dc.description.abstract The article reveals the readiness of graduates of graphic art faculty to the implementation of the developmental aspect of the employment training and creative organization of the educational process as the interplay of three main components: motivational, value and operational. The conditions and levels of development of creative abilities in the process of productive activity are given. We propose a flexible structure of the educational process, taking into account student-centered approach. The necessary knowledge, skills and personality traits of the future teacher, ability to manage teaching and creative work of children are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject творче мислення ua
dc.subject креативна особистість ua
dc.subject майбутні художники-педагоги ua
dc.subject критерії готовності ua
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ua
dc.subject высшее образование ua
dc.subject творческое мышление ua
dc.subject креативная личность ua
dc.subject будущие художники-педагоги ua
dc.subject критерии готовности ua
dc.subject личностно-ориентированный подход ua
dc.subject higher education ua
dc.subject creative thinking ua
dc.subject creative personality ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject the criteria for preparedness ua
dc.subject personal-centered approach ua
dc.subject.classification 37.015.31:371.135 ua
dc.title Формування особистості художника-педагога в системі вищої освіти ua
dc.title.alternative Формирование личности художника-педагога в системе высшего образования ua
dc.title.alternative Formation of the person the artist-teacher in higher education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу