У статті розглядається готовність випускників ХГФ до здійснення розвивального аспекту художнього навчання і творчої організації навчально-виховного процесу як взаємозв'язок трьох основних компонентів: мотиваційного, ціннісного та операційного. Дано якісні характеристики рівнів сформованості показників кожного з компонентів готовності майбутнього вчителя до розвивального аспекту педагогічної діяльності. Розглядаються можливості розвитку творчого мислення школярів на заняттях образотворчого мистецтва, ДПМ та дизайні. Запропоновано гнучку структуру організації навчального процесу з урахуванням особистісного-орієнтованого підходу.
В статье раскрывается готовность выпускников ХГФ к осуществлению развивающего аспекта художественного обучения и творческой организации учебно-воспитательного процесса как взаимосвязь трех основных компонентов: мотивационного, ценностного и операционного. Даны качественные характеристики уровнейсформированности показателей каждого из компонентов готовности будущего учителя к развивающему аспекту педагогической деятельности. Рассматриваются возможности развития творческого мышления школьников на занятиях изобразительного искусства, ДПМ и дизайна. Предложена гибкая структура организации учебного процесса с учетом личностного-ориентированного подхода.
The article reveals the readiness of graduates of graphic art faculty to the implementation of the developmental aspect of the employment training and creative organization of the educational process as the interplay of three main components: motivational, value and operational. The conditions and levels of development of creative abilities in the process of productive activity are given. We propose a flexible structure of the educational process, taking into account student-centered approach. The necessary knowledge, skills and personality traits of the future teacher, ability to manage teaching and creative work of children are given.