Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особенности развития креативних способностей студентов средствами экологической маргинализации в процессе их художественного образования

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Аль-Фавади, Худам Мезаал Салих
dc.date.accessioned 2020-11-09T10:48:26Z
dc.date.available 2020-11-09T10:48:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Аль-Фавади, Худам Мезаал Салих. Особенности развития креативних способностей студентов средствами экологической маргинализации в процессе их художественного образования / Худам Мезаал Салих Аль-Фавади // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 233-239. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31807
dc.description.abstract В статье рассматриваются представления о «креативном мышлении» и «креативной способности» в психолого-педагогических исследованиях. Сделана попытка раскрыть важность и значение поле художественно-прикладных ремесел, с помощью которых методом креативной комбинации, придается новая эстетическая ценность промышленным отходам, остаткам сырья с созданием художественных изделий. Определенно, что поле художественно-прикладных ремесел является базой для методического обеспечения процесса формирования креативной способности, то есть опыта студентов в выборе объектов экологической маргинализации для использования в современных художественных изделиях. Определены особенности развития креативной способности студентов художественных специальностей средствами экологической маргинализации. ua
dc.description.abstract У статті аналізуються тлумачення «креативного мислення» і «креативної здатності» в психолого-педагогічних дослідженнях. Розкрито значення поля художньо-прикладних ремесел, за допомогою яких методом креативної комбінації надається нова естетична цінність промисловим відходам, залишкам сировини зі створенням художніх виробів. Визначено, що поле художньо-прикладних ремесел є базою для методичного забезпечення процесу формування креативної здатності, тобто досвіду студентів у виборі об'єктів екологічної маргіналізації для використання в сучасних художніх виробах. Окреслено особливості розвитку креативної здатності студентів мистецьких спеціальностей засобами екологічної маргіналізації. ua
dc.description.abstract The article considers the idea of “creative thinking” and “creative ability” in the psychological and pedagogical research. An attempt was made to reveal the importance and value of the field of artistic and applied arts, through which, by creative combination, provided a new aesthetic value of industrial wastes, residues of raw materials for the creation of art products. Determined that the field of art and applied arts is the basis for methodological support of the process of formation and development of creative abilities, that is, the experience of students in the choice of Environmental marginalized for modern art products. The features of the development of creative abilities of students in art specialties by means of environmental marginalized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художественное образование ua
dc.subject креативность ua
dc.subject креативное мышление ua
dc.subject креативная способность ua
dc.subject поле ремесел ua
dc.subject экологическая маргинализация ua
dc.subject художня освіта ua
dc.subject креативність ua
dc.subject креативне мислення ua
dc.subject креативна здатність ua
dc.subject поле ремесел ua
dc.subject екологічна маргіналізація ua
dc.subject art education ua
dc.subject creativity ua
dc.subject creative thinking ua
dc.subject creative ability ua
dc.subject the field of crafts ua
dc.subject environmental marginalized ua
dc.subject.classification 371.32 ua
dc.title Особенности развития креативних способностей студентов средствами экологической маргинализации в процессе их художественного образования ua
dc.title.alternative Особливості розвитку креативних здібностей студентів засобами екологічної маргіналізації в процесі їх художньої освіти ua
dc.title.alternative Features of development of creative abilities of students by means of ecological marginalization in the process of art education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics