Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до науково-дослідної роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баранова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-11-08T16:21:11Z
dc.date.available 2020-11-08T16:21:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Баранова, Ю. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до науково-дослідної роботи / Ю. В. Баранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 7-11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31783
dc.description.abstract У статті розглядається питання формування у майбутніх учителів іноземних мов готовності до науково - дослідної роботи. Для цього була розкрита сутність понять "умова" та "педагогічна умова", здійснено порівняльний аналіз визначення даних понять науковцями з галузі педагогіки. Нами була розкрита структура готовності майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної роботи (визначено компоненти, критерії та рівні готовності), а також визначено педагогічні умови (участь в гуртках, круглих столах, конкурсах використовуючи засоби іноземної мови; активізація науково-дослідної роботи згідно з навчальною програмою; участь в науково-практичних конференціях; стимулювання мотивації та активізація навчально-пізнавальної діяльності; організація навчання через дослідження; інтеграція колективних та індивідуальних форм науково-дослідної роботи) підготовки до науково-дослідної роботи у ЗВО. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается вопрос формирования готовности будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе. Для этого была раскрыта суть понятий “условие” и “педагогическое условие”, проведен сравнительный анализ определения данных понятий исследователями в области педагогики. Нами была раскрыта структура готовности будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе (определены компоненты, критерии и уровни готовности), а также определены педагогические условия (участие в кружках, круглых столах, конкурсах использование средств иностранного языка; активизация учебно-познавательной деятельности; организация обучения в виде исследования; интеграция коллективных и индивидуальных форм научно-исследовательской работы) подготовки будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе. ua
dc.description.abstract In this article the problem of preparation to scientific research of future teachers of foreign language is examined. For this purpose, the concepts “condition” and “pedagogical condition” were defined, the comparative analysis of these concepts’ determination among various pedagogical scientists was made. We analysed the structure of preparation to scientific research of future teachers (components, criteria and levels of readiness) and the pedagogical conditions (participating in clubs, round tables, competitions using foreign language; activation of educational-cognitive activity; education’s organization through research; integration of collective and individual forms of research activity organization) of preparation to scientific research were named. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject науково-дослідна робота ua
dc.subject готовність майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної роботи ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject научно-исследовательская работа ua
dc.subject готовность будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject scientific research ua
dc.subject readiness of future foreign language teachers to scientific research ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:81.2431:001.89 ua
dc.title Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до науково-дослідної роботи ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions of preparation of future foreign language teachers to scientific research ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу