У статті розглядається питання формування у майбутніх учителів іноземних мов готовності до науково - дослідної роботи. Для цього була розкрита сутність понять "умова" та "педагогічна умова", здійснено порівняльний аналіз визначення даних понять науковцями з галузі педагогіки. Нами була розкрита структура готовності майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної роботи (визначено компоненти, критерії та рівні готовності), а також визначено педагогічні умови (участь в гуртках, круглих столах, конкурсах
використовуючи засоби іноземної мови; активізація науково-дослідної роботи згідно з навчальною програмою; участь в науково-практичних конференціях; стимулювання мотивації та активізація навчально-пізнавальної діяльності; організація навчання через дослідження; інтеграція колективних та індивідуальних форм науково-дослідної роботи) підготовки до науково-дослідної роботи у ЗВО.
В статье рассматривается вопрос формирования готовности будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе. Для этого была раскрыта суть понятий “условие” и “педагогическое условие”, проведен сравнительный анализ определения данных понятий исследователями в области педагогики. Нами была
раскрыта структура готовности будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе (определены компоненты, критерии и уровни готовности), а также определены педагогические условия (участие в кружках, круглых столах, конкурсах использование средств иностранного языка; активизация учебно-познавательной деятельности; организация обучения в виде исследования; интеграция коллективных и индивидуальных форм научно-исследовательской работы) подготовки будущих учителей иностранных языков к научно-исследовательской работе.
In this article the problem of preparation to scientific research of future teachers of foreign language is examined. For this purpose, the concepts “condition” and “pedagogical condition” were defined, the comparative analysis of these concepts’ determination among various pedagogical scientists was made. We analysed the structure of preparation to scientific research of future teachers (components, criteria and levels of readiness) and the pedagogical conditions (participating in clubs, round tables, competitions using foreign language; activation of educational-cognitive activity;
education’s organization through research; integration of collective and individual forms of research activity organization) of preparation to scientific research were named.