У статті проаналізовано актуальний стан системи навчання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах на Україні; обґрунтовано концептуальні основи методики навчання образотворчого мистецтва у ВНЗ; виокремлено її мету і завдання; представлено її провідні принципи, зокрема, професійної спрямованості та мобільності, системності та послідовності навчання, урахування індивідуальних особливостей студентів і розвитку їх творчого потенціалу, комплексності діяльності тощо; заявлено теоретичні підходи до проектування дидактичної системи навчання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах.
В статье проанализированы актуальное состояние системы обучения изобразительному искусству в высших художественных учебных заведениях на Украине; обоснованы концептуальные основы методики обучения изобразительному искусству в вузе; выделены ее цели и задачи; представлены ее ведущие принципы, в частности, профессиональной направленности и мобильности, системности и последовательности обучения, учета индивидуальных особенностей студентов и развития их творческого потенциала, комплексности деятельности; заявлено теоретические подходы к проектированию дидактической системы обучения изобразительному искусству в высших учебных заведениях.
The article analyzes the current state of the system of training the visual arts in higher artistic education in Ukraine, the conceptual foundations of methods of teaching fine arts at the university, highlighted its goals and objectives, represented by its guiding principles, in particular, professional orientation and mobility, systematic and consistent training, taking into account the individual characteristics of students and develop their creativity, complexity of activities; stated theoretical approaches to the design of didactic training system visual arts in higher education.