Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Труш, В. М.
dc.date.accessioned 2020-11-08T16:11:42Z
dc.date.available 2020-11-08T16:11:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Труш, В. М. Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання / В. М. Труш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 190-194. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31779
dc.description.abstract У статті проаналізовано актуальні завдання сучасної музейної педагогіки; представлено розуміння музейної педагогіки як процесу культурної самоідентифікації особистості через включення в історико-культурний простір музею; доведено, що інструментом педагогічного впливу на особистість виступає феноменальність музейного культурного середовища; обґрунтовано концептуальні основи проектування музейного путівника для дітей як ефективного ресурсу їх художнього навчання і виховання: на прикладі підготовки видання «Софія Київська: перша зустріч» показано методи та форми цілеспрямованого формування мотивування дітей до освоєння надбань вітчизняного мистецтва. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы актуальные задачи современной музейной педагогики; представлено понимание музейной педагогики как процесса культурной самоидентификации личности через включение в историко-культурное пространство музея; доказано, что инструментом педагогического воздействия на личность выступает феноменальность музейной культурной среды; обоснованы концептуальные основы проектирования музейного путеводителя для детей как эффективного ресурса их художественного обучения и воспитания: на примере подготовки издания «София Киевская: первая встреча» показано методы и формы целенаправленного формирования мотивации детей к освоению достижений отечественного искусства. ua
dc.description.abstract The article analyzes the current problems of modern museum pedagogy; presented an understanding of museum pedagogy as a process of cultural self-identification through the inclusion of historical and cultural space of the museum; proved that the instrument of pedagogical influence on personality is phenomenal museum cultural environment; the conceptual bases of designing a museum guide for children as an effective resource their artistic training and education: the case of the preparation of the publication "Sophia of Kyiv: first meeting" shows the methods and forms of purposeful formation of children’s motivation to master the achievements of national art. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музейна педагогіка ua
dc.subject художнє навчання і виховання ua
dc.subject музейний путівник ua
dc.subject музейная педагогика ua
dc.subject художественное обучение и воспитание ua
dc.subject музейный путеводитель ua
dc.subject museum education ua
dc.subject art education and training ua
dc.subject a museum guide ua
dc.subject.classification 37.016:7]:069.538 ua
dc.title Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання ua
dc.title.alternative Музейный путеводитель для детей как эффективный ресурс художественного обучения и воспитания ua
dc.title.alternative Museum Guide for children as an effective resource of artistic training and Education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics