ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Труш, В. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-11-08T16:11:42Z | |
dc.date.available | 2020-11-08T16:11:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Труш, В. М. Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання / В. М. Труш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 190-194. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31779 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано актуальні завдання сучасної музейної педагогіки; представлено розуміння музейної педагогіки як процесу культурної самоідентифікації особистості через включення в історико-культурний простір музею; доведено, що інструментом педагогічного впливу на особистість виступає феноменальність музейного культурного середовища; обґрунтовано концептуальні основи проектування музейного путівника для дітей як ефективного ресурсу їх художнього навчання і виховання: на прикладі підготовки видання «Софія Київська: перша зустріч» показано методи та форми цілеспрямованого формування мотивування дітей до освоєння надбань вітчизняного мистецтва. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы актуальные задачи современной музейной педагогики; представлено понимание музейной педагогики как процесса культурной самоидентификации личности через включение в историко-культурное пространство музея; доказано, что инструментом педагогического воздействия на личность выступает феноменальность музейной культурной среды; обоснованы концептуальные основы проектирования музейного путеводителя для детей как эффективного ресурса их художественного обучения и воспитания: на примере подготовки издания «София Киевская: первая встреча» показано методы и формы целенаправленного формирования мотивации детей к освоению достижений отечественного искусства. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the current problems of modern museum pedagogy; presented an understanding of museum pedagogy as a process of cultural self-identification through the inclusion of historical and cultural space of the museum; proved that the instrument of pedagogical influence on personality is phenomenal museum cultural environment; the conceptual bases of designing a museum guide for children as an effective resource their artistic training and education: the case of the preparation of the publication "Sophia of Kyiv: first meeting" shows the methods and forms of purposeful formation of children’s motivation to master the achievements of national art. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | музейна педагогіка | ua |
dc.subject | художнє навчання і виховання | ua |
dc.subject | музейний путівник | ua |
dc.subject | музейная педагогика | ua |
dc.subject | художественное обучение и воспитание | ua |
dc.subject | музейный путеводитель | ua |
dc.subject | museum education | ua |
dc.subject | art education and training | ua |
dc.subject | a museum guide | ua |
dc.subject.classification | 37.016:7]:069.538 | ua |
dc.title | Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання | ua |
dc.title.alternative | Музейный путеводитель для детей как эффективный ресурс художественного обучения и воспитания | ua |
dc.title.alternative | Museum Guide for children as an effective resource of artistic training and Education | ua |
dc.type | Article | ua |