Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матвієнко, О. В.
dc.date.accessioned 2020-11-03T08:23:36Z
dc.date.available 2020-11-03T08:23:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва / О. В. Матвієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 99-105. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31695
dc.description.abstract У статті досліджено теоретико-методологічні підходми підготовки майбутніх учителів початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Звертається увага на те, що головною умовою реалізації педагогіки співробітництва у практиці сучасної школи є особистість учителя, а конкретніше − його суб'єктність. Доведено, що суб'єктна позиція вчителя є діяльнісною проекцією суб'єктності у взаємодії, спілкуванні та відносинах, у які вступає особистість. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию теоретико-методологическим подходам подготовки будущих учителей начальной школы к субъект-субъектному взаимодействию с учениками. В статье обращается внимание на то, что основным условием реализации педагогики сотрудничества в практике современной школы является личность учителя, а именно его субъектность. Доказано, что субъектная позиция учителя это проекция субъектности в деятельности, взаимодействии, участие в которых принимает личность. ua
dc.description.abstract This article explores theoretical and methodological approaches of training of primary school teachers concerning subject-subject interaction with students. Attention is drawn to the fact that the main condition for implementing collaborative pedagogics into practice of modern school is a personality of a teacher, specifically – his individuality. It is proved that the subjective position of a teacher is activity-projection of subjectivity in interaction, communication and relationships the personality deals voith. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject суб'єктивність ua
dc.subject вчитель початкової школи ua
dc.subject суб'єкт-суб'єктна взаємодія ua
dc.subject педагогічне співробітництво ua
dc.subject суб'єктність педагога ua
dc.subject субъективность ua
dc.subject учителя начальных классов ua
dc.subject предметно-предметное взаимодействие ua
dc.subject взаимодействие учителей ua
dc.subject субъективность учителя ua
dc.subject subjectivity ua
dc.subject primary school teachers ua
dc.subject subject-subject interaction, ua
dc.subject teacher collaboration ua
dc.subject teacher subjectivity ua
dc.subject.classification 37.011.3-051:373.3 ua
dc.title Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва ua
dc.title.alternative Субъективность учителя начальной школы как условие реализации педагогического сотрудничества ua
dc.title.alternative Subjectivity primary school teachers as a condition for implementing educational cooperation ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics