У статті досліджено теоретико-методологічні підходми підготовки майбутніх учителів початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Звертається увага на те, що головною умовою реалізації педагогіки співробітництва у практиці сучасної школи є особистість учителя, а конкретніше − його суб'єктність. Доведено, що суб'єктна позиція вчителя є діяльнісною проекцією суб'єктності у взаємодії, спілкуванні та відносинах, у які вступає особистість.
Статья посвящена исследованию теоретико-методологическим подходам подготовки будущих учителей начальной школы к субъект-субъектному взаимодействию с учениками. В статье обращается внимание на то, что основным условием реализации педагогики сотрудничества в практике современной школы является личность учителя, а именно его субъектность. Доказано, что субъектная позиция учителя это проекция субъектности в деятельности, взаимодействии, участие в которых принимает личность.
This article explores theoretical and methodological approaches of training of primary school teachers concerning subject-subject interaction with students. Attention is drawn to the fact that the main condition for implementing collaborative pedagogics into practice of modern school is a personality of a teacher, specifically – his individuality. It is proved that the subjective position of a teacher is activity-projection of subjectivity in interaction, communication and relationships the personality deals voith.