Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Зміст образотворчої підготовки майбутніх архітекторів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кайдановська, О. О.
dc.date.accessioned 2020-11-03T07:49:00Z
dc.date.available 2020-11-03T07:49:00Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кайдановська, О. О. Зміст образотворчої підготовки майбутніх архітекторів / О. О. Кайдановська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 70-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31690
dc.description.abstract У статті обґрунтовано значення образотворчої складової професійної підготовки майбутніх архітекторів згідно сучасних парадигм і методологічних концепцій вищої освіти, розглянуто структуру змісту художнього навчання у відповідності до кваліфікаційних вимог бакалавра та магістра архітектури. У змісті образотворчої підготовки майбутніх архітекторів виділено чотири підструктури: когнітивно-інформаційний досвід (знання); практика навчальної діяльності (вміння і навички); досвід емоційно-оцінного ставлення (ціннісні орієнтації); креативність (творчі здібності). Оновлення змісту навчання пропонується здійснювати послідовно, шляхом інтеграції проектних і художніх дисциплін. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто значение изобразительной подготовки в архитектурном образовании, охарактеризовано содержание обучения в соответствии с квалификационными требованиями к бакалавру и магистру архитектуры, выделено четыре подструктуры: когнитивно-информационный опыт (знания); практика учебной деятельности (умения и навыки); опыт эмоционально-оценочных отношений (ценностные ориентации); креативность (творческие способности). ua
dc.description.abstract In the article, meaning of fine-art preparation within modern architectural education is disclosed, content of learning in accordance with qualification requirements for Bachelor and Master of Architecture is described. Four substructures are identified in learning’s content: cognitive and informational experience (knowledge); practice of learning activity (abilities and skills); experience in emotional and evaluative relations (value orientations); creativity (creative skills). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject архітектурна освіта ua
dc.subject образотворча підготовка ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject художні знання і вміння ua
dc.subject архитектурное образование ua
dc.subject изобразительная подготовка ua
dc.subject содержание обучения ua
dc.subject художественные знания и умения ua
dc.subject architectural education ua
dc.subject fine-art preparation ua
dc.subject learning’s content ua
dc.subject artistic knowledge and skill ua
dc.subject.classification 378.147:72 ua
dc.title Зміст образотворчої підготовки майбутніх архітекторів ua
dc.title.alternative Содержание изобразительной подготовки будущих архитекторов ua
dc.title.alternative Content of future architects’ fine-art preparation ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics