У статті обґрунтовано значення образотворчої складової професійної підготовки майбутніх архітекторів згідно сучасних парадигм і методологічних концепцій вищої освіти, розглянуто структуру змісту художнього навчання у відповідності до кваліфікаційних вимог бакалавра та магістра архітектури. У змісті образотворчої підготовки майбутніх архітекторів виділено чотири підструктури: когнітивно-інформаційний досвід (знання); практика навчальної діяльності (вміння і навички); досвід емоційно-оцінного ставлення (ціннісні орієнтації); креативність (творчі здібності). Оновлення змісту навчання пропонується здійснювати послідовно, шляхом інтеграції проектних і художніх дисциплін.
В статье раскрыто значение изобразительной подготовки в архитектурном образовании, охарактеризовано содержание обучения в соответствии с квалификационными требованиями к бакалавру и магистру архитектуры, выделено четыре подструктуры: когнитивно-информационный опыт (знания); практика учебной деятельности (умения и навыки); опыт эмоционально-оценочных отношений (ценностные ориентации); креативность (творческие способности).
In the article, meaning of fine-art preparation within modern architectural education is disclosed, content of learning in accordance with qualification requirements for Bachelor and Master of Architecture is described. Four substructures are identified in learning’s content: cognitive and informational experience (knowledge); practice of learning activity (abilities and skills); experience in emotional and evaluative relations (value orientations); creativity (creative skills).