Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна компетентність практичних психологів у процесі навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубалій, Н. П.
dc.date.accessioned 2020-11-02T18:11:16Z
dc.date.available 2020-11-02T18:11:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Зубалій, Н. П. Професійна компетентність практичних психологів у процесі навчання / Н. П. Зубалій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 64-69. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31679
dc.description.abstract У статті розкривається актуальність дослідження проблеми формування професійної компетентності в процесі спеціальної підготовки практичних психологів в сучасних умовах. У статті на основі літературних джерел професійна компетентність визначається як цілісна якість, що характеризує особистість, її можливості вирішувати професійні завдання шляхом продуктивного використання знань, умінь і навичок, професійної підготовки і життєвого досвіду. У статті аналізуються ключові, базові та спеціальні компетенції. Їх освоєння практичними психологами підвищує рівень конкурентоспроможності в теперішнього та майбутнього педагогічної, управлінської та інших сферах. Таким чином, формування професійної компетентності практичних психологів у процесі навчання і практичної діяльності сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності та досягнення високих показників в їх майбутньої професійної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается актуальность исследования проблемы формирования профессиональной компетентности в процессе специальной подготовки практических психологов в современных условиях. На основании литературных источников в тексте дается определение профессиональной компетентности как интегрированного качества, которое характеризует личность, ее возможности решать и реализовывать профессиональные поблемы с помощью продуктивного использования знаний, умений, профессиональной подготовленности и жизненного опыта. В работе проанализированы ключевые, базовые и специальные компетентности. Их овладение практическими психологами способствует повышению уровней конкурентности в настоящей и будущей педагогической, управленческой и других отраслях. Поэтому формирование в практических психологов профессиональной компетентности в процессе обучения и практической деятельности будет способствовать повышению уровня конкурентности и достижению высоких показателей в будущей профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract In the article, the urgency of research of the problem of formation of professional competence in the process of special training of practical psychologists in modern conditions is revealed. Based on literary sources, the article defines professional competence as an integrated quality that characterizes a personality, his/her possibilities to solve professional problems through productive usage of knowledge, abilities and skills, professional preparation and life experience. In the paper, key, basic, and special competencies are analyzed. Their mastering by practical psychologists increases the level of competiveness in present and future pedagogical, managerial and other spheres. Therefore, formation of practical psychologists’ professional competence in the process of study and practical activity will contribute to increasing the level of competiveness and achieving high indices in their future professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject практичний психолог ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject психологія ua
dc.subject спеціальна підготовка ua
dc.subject суперник ua
dc.subject професійні, психологічні умови ua
dc.subject групова психотерапія ua
dc.subject навчальна група ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject конкурентность ua
dc.subject практический психолог ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject психология ua
dc.subject специальная подготовка ua
dc.subject конкурент ua
dc.subject профессионал ua
dc.subject психологические условия ua
dc.subject групповая психотерапия ua
dc.subject учебная группа ua
dc.subject professional competency ua
dc.subject competiveness ua
dc.subject practical psychologist ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject psychology ua
dc.subject special training ua
dc.subject rival ua
dc.subject professional ua
dc.subject psychological conditions ua
dc.subject group psychotherapy ua
dc.subject training group ua
dc.subject.classification 378:37.013.42 ua
dc.title Професійна компетентність практичних психологів у процесі навчання ua
dc.title.alternative Профессиональная компетентность практических психологов в процессе обучения ua
dc.title.alternative The development of professional competence of practicing psychologists in the learning process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу