Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Відображення структури педагогічної діяльності у змістово-процесуальному забезпеченні дидактичної підготовки вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.date.accessioned 2020-11-02T08:35:28Z
dc.date.available 2020-11-02T08:35:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Відображення структури педагогічної діяльності у змістово-процесуальному забезпеченні дидактичної підготовки вчителя / В. І. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. − С. 3-10. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31659
dc.description.abstract У статті висвітлюється проблема змістово-процесуального забезпечення дидактичної підготовки майбутнього вчителя, проміжним результатом якої виступає психолого-дидактична компетентність, а кінцевим - дидактична адаптивність і готовність до професійної діяльності. У змісті дидактичної підготовки майбутнього фахівця аналізується співвідношення інваріантної та варіативної складової, в основі якої - відповідність суспільно значущих і особистих запитів майбутніх вчителів. Основу професійної підготовки складають дидактичні вміння майбутнього вчителя. У статті виділено та обґрунтовано систему дидактичних умінь, що відповідає структурі та функціям дидактичної діяльності вчителя; до її складу входять: проектно-конструктивні, виконавські та аналітико-рефлексивні групи вміння. ua
dc.description.abstract В статье анализируется проблема содержательно-процессуального обеспечения дидактической подготовки будущего учителя, промежуточным результатом которой выступает психолого-дидактическая компетентность, а конечным – дидактическая адаптивность и готовность к профессиональной деятельности. В содержании дидактической подготовки будущего специалиста анализируется соотношение инвариантной и вариативной составляющей, в основе которой – соответствие общественно значимых и личных запросов будущих учителей. Основу профессиональной подготовки составляют дидактические умения будущего учителя. В статье выделена и обоснована система дидактических умений, которая соответствует структуре и функциям дидактической деятельности учителя; в ее состав входят: проектно-конструктивные, исполненительские и аналитико-рефлексивные группы умений. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of content and procedure of providing didactic training of future teachers, which are the intermediate result of psychological and didactic competence, and didactic adaptability and readiness for professional activities can be regarded is a final result. The content of didactic training of future specialists is analyzed the ratio of invariant and variable component, based on the compliance with socially meaningful and personal requests of future teachers. The basis of training up teaching are skills of future teachers. The article highlighted and presented reasonable system of teaching skills that can be suitable for the structure and functions of teacher`s didactic activity; its membership includes: designing and constructive performing analytical and reflective skills. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактична підготовка ua
dc.subject змістово-процесуальне забезпечення дидактичної підготовки вчителя ua
dc.subject інваріантна та варіативна складова змісту підготовки ua
dc.subject дидактичні вміння ua
dc.subject система дидактичних вмінь ua
dc.subject дидактическая подготовка ua
dc.subject содержательно-процессуальное обеспечение дидактической подготовки учителя ua
dc.subject инвариантная и вариативная составляющая содержания подготовки ua
dc.subject дидактические умения ua
dc.subject cистема дидактических умений ua
dc.subject didactic training ua
dc.subject content and procedure ua
dc.subject providing didactic training of teachers ua
dc.subject invariant and variable components of training content ua
dc.subject teaching skills ua
dc.subject teaching skills o system ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:37.091.3 ua
dc.title Відображення структури педагогічної діяльності у змістово-процесуальному забезпеченні дидактичної підготовки вчителя ua
dc.title.alternative Отображение структуры педагогической деятельности в содержательно-процессуальном обеспечении дидактической подготовки учителя ua
dc.title.alternative Representation of the structure of educational content and activities in providing didactic training of teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу