У статті висвітлюється проблема змістово-процесуального забезпечення дидактичної підготовки майбутнього вчителя, проміжним результатом якої виступає психолого-дидактична компетентність, а кінцевим - дидактична адаптивність і готовність до професійної діяльності. У змісті дидактичної підготовки майбутнього фахівця аналізується співвідношення інваріантної та варіативної складової, в основі якої - відповідність суспільно значущих і особистих запитів майбутніх вчителів. Основу професійної підготовки складають дидактичні вміння майбутнього вчителя. У статті виділено та обґрунтовано систему дидактичних умінь, що відповідає структурі та функціям дидактичної діяльності вчителя; до її складу входять: проектно-конструктивні, виконавські та аналітико-рефлексивні групи вміння.
В статье анализируется проблема содержательно-процессуального обеспечения дидактической подготовки будущего учителя, промежуточным результатом которой выступает психолого-дидактическая компетентность, а конечным – дидактическая адаптивность и готовность к профессиональной деятельности. В содержании дидактической подготовки будущего специалиста анализируется соотношение инвариантной и вариативной составляющей, в основе которой – соответствие общественно значимых и личных запросов будущих учителей. Основу профессиональной подготовки составляют дидактические умения будущего учителя. В статье выделена и обоснована система дидактических умений, которая соответствует структуре и функциям дидактической деятельности учителя; в ее состав входят: проектно-конструктивные, исполненительские и аналитико-рефлексивные группы умений.
The article deals with the problem of content and procedure of providing didactic training of future teachers, which are the intermediate result of psychological and didactic competence, and didactic adaptability and readiness for professional activities can be regarded is a final result. The content of didactic training of future specialists is analyzed the ratio of invariant and variable component, based on the compliance with socially meaningful and personal requests of future teachers. The basis of training up teaching are skills of future teachers. The article highlighted and presented reasonable system of teaching skills that can be suitable for the structure and functions of teacher`s didactic activity; its membership includes: designing and constructive performing analytical and reflective skills.