Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Толерантність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тутова, Т. Б.
dc.date.accessioned 2020-11-02T08:21:11Z
dc.date.available 2020-11-02T08:21:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тутова, Т. Б. Толерантність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів / Т. Б. Тутова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 120-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31655
dc.description.abstract У статті розкрито значущість формування толерантності у майбутніх вчителів початкової школи в контексті розбудови Нової української школи, як важливого засобу професійної підготовки; аналізуються словники та сучасні дисертаційні дослідження на предмет визначання поняття " толерантність" ; здійснено огляд основних складових толерантності. Особливу увагу приділено толерантності як фактору виховання фахівця нової генерації, компетентного створити психологічно комфортні умови співпраці, досягнення взаєморозуміння, вирішення конфліктів та їх запобігання, що є важливим для педагога у діалозі та успішній взаємодії в гетерогенному освітньому середовищі. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта значимость формирования толерантности у будущих учителей начальной школы в контексте Новой украинской школы, как важного средства профессиональной подготовки; анализируются словари и современные диссертационные исследования на предмет определения понятия " толерантность"; осуществлено обзор основных составляющих толерантности. ua
dc.description.abstract This article highlights the education of tolerance of future primary school teachers in the context of New Ukrainian school as important means of their professional preparation. It includes analyses of dictionaries and modern dissertation researches related to the concept “tolerance” as well as the review of the main components of tolerance is carried out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject гетерогенність ua
dc.subject гетерогенна група ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject формування толерантності ua
dc.subject складові толерантності ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject гетерогенность ua
dc.subject гетерогенная группа ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject формирование толерантности ua
dc.subject составляющие толерантности ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject heterogeneity ua
dc.subject heterogeneous groups ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject formation of tolerance ua
dc.subject constituents of tolerance ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.3:316.647.5 ua
dc.title Толерантність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів ua
dc.title.alternative Tolerance as a component of Professional Training of Future Primary school teacher for Pedagogical Collaboration with Heterogeneous groups of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу