У статті розглянуто роль рідного слова у процесі навчання й виховання учнів початкової школи в спадщині В. О. Сухомлинського в контексті " Нової української школи" , окреслено основні напрями мовної освіти в працях ученого. Висвітлено роль української мови, книги й читання як
могутніх засобів всебічного розвитку та виховання школярів як справжніх громадян і патріотів України. Показано роль учителів української мови й літератури у вихованні учнів,
систематизовано заходи, спрямовані на виховання в дітей любові до рідного слова, розкрито зміст концепції виховання молодших школярів.
В статье рассмотрена роль родного слова в процессе обучения и воспитания учеников начальной школы в наследстве В. О. Сухомлинского в контексте "Новой украинской школы”,
очерченно основные направления языкового образования в трудах ученого. Отражена роль украинского языка, книги и чтения как могучих средств всестороннего развития и воспитания школьников как настоящих граждан и патриотов Украины. Показана роль учителей украинского языка и литературы в воспитании учеников, систематизированы мероприятия, направленные на воспитание у детей любви к родному слову, раскрыто содержание концепции воспитания
младших школьников.
In the article the role of native word is considered in the process of teaching and education of students of initial school in the inheritance of V. O. Sukhomlinskogo in the context of “New Ukrainian school”, outlined basic directions of linguistic education in labours of scientist. The role of Ukrainian is reflected, book and reading as mighty facilities of comprehensive development and education of schoolboys as real citizens and patriots of Ukraine. The role of teachers of Ukrainian and literature is rotined in education of students, measures, directed on education for the children of love to the native word, are systematized, maintenance of conception of education of junior schoolboys is exposed.