У роботі проаналізовано проблему формування педагогічної толерантності майбутніх учителів початкової школі. Отримані в результаті дослідження результати праці свідчать про
досягнення поставленої мети, виконання завдань та дають підстави для узагальнення висновків. На заключному етапі формувального експерименту проведено діагностику рівнів сформованості педагогічної толерантності студентів. Динаміка зміни спостерігається у студентів як КГ, такі ЕГ. Проте, виявлено значне підвищення високого та, відповідно, зниження низького рівня педагогічної толерантності у майбутніх учителів ЕГ у порівнянні зі студентами КГ. Методами
математичної статистики доведено ефективність авторської моделі формування педагогічної толерантності майбутніх учителів початкової школи. Проведене дослідження дало можливість вирішувати проблему формування педагогічної толерантності на якісно новому рівні.
В работе проанализирована проблема формирования педагогической толерантности будущих учителей начальной школе. Полученные в результате исследования результаты работы свидетельствуют о достижении поставленной цели, выполнения задач и дают основания для обобщения выводов. На заключительном этапе формирующего эксперимента проведена диагностика уровней сформированности педагогической толерантности студентов. Динамика
изменения наблюдается у студентов как КГ, так и ЭГ. Однако, обнаружено значительное повышение высокого и, соответственно, снижение низкого уровня педагогической
толерантности у будущих учителей начальной школы ЭГ по сравнению со студентами КГ. Методами математической статистики доказана эффективность авторской модели
формирования педагогической толерантности будущих учителей начальной школы. Проведенное исследование позволило решать проблему формирования педагогической толерантности на качественно новом уровне.
The paper analyzes the problem of formation of pedagogical tolerance of future teachers in elementary school. The results of the study, which were obtained as a result of the research, indicate the achievement of the set goal, the fulfillment of the tasks and give grounds for a synthesis of conclusions. At
the final stage of the molding experiment, students have been diagnosed with levels of educational tolerance. The dynamics of change is observed in students as KG, and EG. However, a significant increase in the high and, consequently, lower level of pedagogical tolerance for future teachers of EG compared with students of KGs was revealed. The methods of mathematical statistics have proved the effectiveness of the author’s model of formation of pedagogical tolerance for future teachers of
elementary school. The conducted research made it possible to solve the problem of formation of pedagogical tolerance on a qualitatively new level.