У статті стверджується, що знання й уміння, якими володіє педагог, не є гарантом його професійної компетентності. Більшість вітчизняних дослідників включають у поняття
" компетентність" , крім знань і умінь у певній галузі, різноманітні утворення - цінності, мотиви, ставлення, тобто компетентнісні цінності, що актуалізує тему і для освітянської сфери. Належить враховувати емоційно-почуттєве відображення навколишнього світу особистістю педагога, у процесі якого виробляються компетентнісні цінності, без яких
неможливий виховний результат. Така різноманітність вимог до педагога, навіть якщо він наділений природними даними до обраної професії, має заохотити його до творчого
саморозвитку, спрямованості до вершин професіоналізму.
В статье утверждается, что знания и умения, которыми владеет педагог, не является гарантом его профессиональной компетентности. Большинство отечественных исследователей
включают в понятие "компетентность", кроме знаний и умений в определенной отрасли, разнообразные ценности, мотивы, отношения, то есть компетентностные ценности, которые
актуализируют тему и для просветительской сферы.
Надлежит учитывать эмоционально чувственное отображение окружающего мира личностью педагога, в процессе которого производятся компетентностные ценности, без которых невозможен воспитательный результат. Такое разнообразие требований к педагогу, даже если он наделен естественными данными к избранной профессии, должен способствовать
его творческому саморазвитию, направленности к вершинам профессионализма.
Most domestic researchers include in the concept of “competence”, in addition to knowledge and skills in a particular industry, various formations – values, motives, attitudes, ie competency values that actualizes the topic and the educational sphere. Such a variety of requirements for a teacher, even if he is
endowed with natural data to a chosen profession, should encourage him to creative self-development, focusing on the heights of professionalism.