Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голота, Наталія
dc.date.accessioned 2020-10-30T11:15:38Z
dc.date.available 2020-10-30T11:15:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Голота, Н. Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу / Н. Голота // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 45-51. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31635
dc.description.abstract У дошкільному дитинстві відбувається формування образу світу завдяки тим враженням, які діти отримують через дорослого та спілкування з ним, а потім через самостійне освоєння навколишнього світу. Пізнаючи навколишній світ у його багатовимірності та розмаїтості, дитина вибудовує певну картину взаємозв'язків між предметами та явищами навколишньої дійсності, властивостей будь-яких сприйнятих об'єктів і образів. Охоплюючи всі сфери взаємодії дитини з довкіллям, орієнтування у часі та просторі створює умови для її всебічного розвитку, зокрема, формування світогляду, самосвідомості, а, отже, є важливою умовою процесу соціалізації. Найбільш повно організований пізнавальний процес для дітей відбувається в умовах дошкільного навчального закладу, який забезпечує особистісно орієнтований, диференційований, індивідуальний, діяльнісний, інтегрований, сучасні підходи | до організації дитячої життєдіяльності, спрямований на розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей дитини та забезпечує особливу увагу до процесу засвоєння дітьми програмового матеріалу. ua
dc.description.abstract The formation of the image of the world occurs in preschool childhood, thanks to the impressions that children receive through an adult and communication with him and then through the independent developing of the surrounding world. Perceiving surrounding world in its multidimensionality and variety the child builds a certain picture of the interrelationships between objects and phenomena of the surrounding reality, the properties of any perceived objects and images. Covering all areas of the child’s interaction with the environment, orientation in time and space creates conditions for its comprehensive development, in particular, the formation of a worldview, self-consciousness, and, therefore, is an important condition for the process of socialization. The most fully organized cognitive process for children takes place in pre-school educational establishment, which provides personally oriented, differentiated, individual, activity, integrated, modern approaches to the organization of child’s life, aimed at the development of individual cognitive abilities of the child and provides a special attention to the process of the program the material mastering by children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject простір ua
dc.subject час ua
dc.subject просторово-часові уявлення ua
dc.subject preschool child ua
dc.subject activity ua
dc.subject space ua
dc.subject time ua
dc.subject spatial and temporal concept ua
dc.subject.classification 373.2:502]:159.955.2 ua
dc.title Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу ua
dc.title.alternative Environment as a mean of space and time perception by pre-school children ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу