У статті висвітлено сутність основних понять і компонентів технологій електронного навчання. Проаналізовано різні погляди вчених щодо поняття " електронне навчання". Наведено теоретичне обгрунтування необхідності впровадження технологій електронного навчання у процес фахової підготовки студентів заочної форми навчання. Розглянуто зміст і можливості технологій електронного навчання для реалізації процесу фахової підготовки студентів-
заочників.
В статье освещены сущность основных понятий и компонентов технологий электронного обучения. Проанализированы различные взгляды ученых относительно понятия "электронное обучение". Приведены теоретическое обоснование необходимости внедрения технологий
электронного обучения в процесс профессиональной подготовки студентов заочной формы обучения. Рассмотрены содержание и возможности технологий электронного обучения для реализации процесса профессиональной подготовки студентов-заочников.
The article outlines the essence of the basic concepts and components of e-learning technologies. Different views of scientists concerning the concept of "e-learning" are analyzed. The theoretical substantiation of the necessity of introduction of e-learning technologies in the process of professional training of students of correspondence form of education is given. The content and possibilities of e-learning technologies for the implementation of the professional training of post-graduate students are considered.