У статті на основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури та архівних документів визначено змістове навантаження дефініцій мораль та моральне виховання дітей
та молоді. Акцентується на ролі педагогічних видань минулого століття, у яких висвітлювалися питання морального виховання дітей та молоді, формування у них моральних норм, цінностей та як основи загального морального розвитку зростаючої особистості.
В статье на основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы и архивных документов определены смысловая нагрузка дефиниций мораль и нравственное воспитание детей и молодежи. Акцентируется на роли педагогических изданий прошлого века, в которых освещались вопросы нравственного воспитания детей и молодежи, формирование у них нравственных норм, ценностей и как основы общего нравственного развития личности.
Articles on the basis of theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and archival documents determine the content load of definitions morality and moral education of children and young people. The article highlights the role of pedagogical editions of the last century, which covered issues of moral education of children and young people, the formation of moral norms, values and as the basis for the general moral development of a growing personality.